לאחר שנחלה הצלחה עם ייצור מודמים, מערכות שבבים ייעודיות וליבות עיבוד, מעוניינת סמסונג להפסיק את התלות במפתחת המאיצים הגרפיים הנוכחית ARM, ולפתח את הדור הבא בעצמה. על מנת לבצע פעולה זו, מגייסת היצרנית הדרום קוריאנית עובדים מחברות כמו קוואלקום ו-Nvidia שיוכלו לתרום לפיתוח המאיץ העצמאי.
את מערכות השבבים הנוכחיות מפתחת ומייצרת סמסונג בעצמה וממתגת אותן תחת השם Exynos, כשהאחרונה שבהן (9810) שולבה בסדרת ה-Galaxy S9 וצפויה להגיע גם למכשירי ה-Galaxy Note 9 בהמשך השנה. בנוסף לכך, החברה הקוריאנית גאה בכך שמערכת השבבים עושה שימוש בליבות ה-Mongoose שפיתחה, יחד עם ארבע ליבות מסוג Cortex-A55, אותן מפתחת חברת ARM, המפתחת גם את המאיץ הגרפי Mali המשולב במערכת השבבים.

לצד הדברים המוזכרים, סמסונג מביעה כוונות למגר את הטמעתן של ליבות העיבוד הללו לגמרי במערכת השבבים שמתוצרתה, בעוד שבזמן הנתון מחפשת החברה גם דרך למגר את שילוב המאיץ הגרפי מבית ARM בסדרת Mali, זאת על ידי פיתוח מאיץ גרפי משלה. את המאיץ הגרפי העתידי תייעד ענקית הטכנולוגיה להטמעה במכוניות הכוללות בינה מלאכותית, לצד מוצרי בית חכמים וסמארטפונים.
מנגד, סמסונג אינה מעוניינת לקפוץ למים העמוקים ועל פי ההערכות החברה תשלב קודם לכן את המאיץ הגרפי במכשירי שוק נמוך על מנת לחסוך בעלויות ולצבור ניסיון. לאחר מכן תחשוב על הפעלת מכשיריה באמצעות המאיץ הגרפי מתוצרתה, זאת לאחר שתצבור את הניסיון הנדרש ותלמד מטעויות.
תאריך משוער לפיתוח המאיץ הגרפי המוזכר אינו ידוע, אך ניתן לשער כי במידה והדברים נכונים, נשמע עליו כבר בשנתיים הקרובות.