באותה מהירות בה האן סולו השלים את רצף קסל, כך הוא גם פרח ממחשבותיהם של הצופים. “סולו: סיפור מלחמת הכוכבים” (Solo: A Star Wars Story) הכניס הרבה פחות מהתחזיות בסוף השבוע הראשון שלו, וזה למרות סוף השבוע הארוך שהוא קיבל בזכות יום הזיכרון האמריקאי המתקיים היום.
במהלך סוף השבוע הסרט הכניס 84 מיליון דולר בלבד בקופות בארה”ב, עם הערכה שהמספר יקפוץ ל-103 מיליון בסוף היום. זה הופך אותו לסרט עם סופ”ש הפתיחה הנמוך ביותר מכל סרטי “מלחמת הכוכבים” מהגל החדש, כאשר “הכוח מתעורר” פתח עם 248 מיליון דולר בבית, “רוג אחת” עם 155 מיליון, ו”אחרוני הג’דיי” עם 220 מיליון – כל אלה בסופי שבוע רגילים ולא ארוכים.
עם 65 מיליון נוספים מעבר לים, “סולו” מסיים את סוף השבוע הארוך עם 168 מיליון דולר סך הכל, סכום לא מספק בעליל ביחס להשקעה בסרט בפרנצ’ייז.
למרות ההישגים הלא מרשימים, מדובר עדיין בסרט המוביל במכירות הכרטיסים כרגע, והסרט היחידי ששוחרר בתפוצה רחבה בסוף השבוע האחרון. “דדפול 2” ירד למקום השני, עם הכנסה ביתית של 55 מיליון בשבוע השני שלו, ובמקום השלישי נמצא “הנוקמים: מלחמת האינסוף” שממשיך לגרוף סכומים בשבוע החמישי שלו, עם הכנסה של 21.2 מיליון דולר נוספים בבית, וסך גלובאלי שמתקרב מאוד לשני מיליארד.