המשחק No Man’s Sky הוא בין הסיפורים הגדולים של שנת 2016, ועבור שחקנים רבים – גם בין המאכזבים ביותר. המשחק שהבטיח לנו גלקסיה אינסופית לחקור, יצר את הרושם שנוכל לסייר בגלקסיה עם חברים, לשתף פעולה במולטיפלייר באינטרנט, ולנסות לשרוד יחדיו. המשחק צבר מומנטום גדול ועורר ציפיות לא ריאליות. כאשר No Man’s Sky הושק בפועל, ניכר שהבטחות רבות לא הגיעו לידי מימוש, ובמיוחד הורגש החוסר ברכיב המולטיפלייר לו ציפו השחקנים.
נראה כי כעת No Man’s Sky יוכל סוף סוף לממש את הפוטנציאל הגלום בו. שון מורי (Sean Murray), ששמו עדיין מעורר זעם קל אצל שחקנים רבים, סיפר בשידור של Inside Xbox על הגעתה הצפויה של אפשרות המולטיפלייר המיוחלת, שתאפשר סוף סוף לשחקנים לשתף פעולה זה עם זה ב-No Man’s Sky, כמעט שנתיים לאחר שחרורו של המשחק במקור.
העדכון החדש נקרא NEXT וצפוי להגיע ב-24 ביולי, ולאפשר לנו לבצע עם חברים כמעט כל דבר שעד כה עשינו לבד: חקר כוכבים על הקרקע, קרבות חלל, ובניית בסיסים.

לזכותה של Hello Games, המפתחת את המשחק (בראשותו של מורי), ייאמר כי החברה לא זנחה את המשחק ואת הגיימרים שאימצו אותו, גם לאחר מבול הביקורת הזועמת באינטרנט וכאשר החברה היתה במרכזה של אחת משערוריות הגיימינג הסוערות ביותר של השנים האחרונות. בזמן שחלף מאז ההשקה No Man’s Sky קיבל עדכונים שוטפים ומשמעותיים במיוחד שהוסיפו רבות למשחקיות. בין היתר נוספו רכבי שטח וחלליות נוספות, אפשרות לבניית בסיסים, ואפילו אפשרות “לראות” שחקנים אחרים באופן אמורפי.
לכן, למרות שמו הידוע לשמצה של המשחק, No Man’s Sky בכל זאת איגד סביבו קהילת שחקנים מסורים. חלק מהשחקנים הללו הקימו מרכזים קהילתיים בתוך המשחק עצמו, כמו ה-Galactic Hub, והם מעודדים שחקנים מכל רחבי היקום לצאת למסע ולהגיע למרכז הקהילה. נראה כי כעת לשחקנים תהיה סיבה נוספת למצוא אלו את אלו ב-No Man’s Sky. עדיף מאוחר מאשר אף פעם? התשובה תגיע, בתקווה, בחודש יולי.