מוצר חדש של מותג נוקיה ייחשף באירוע הכרזה שיתקיים בסוף מאי ברוסיה

שלט נוקיה צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת HMD Global, המחזיקה בזכויות לייצור סמארטפונים תחת מותג נוקיה, הכריזה השבוע על ה-Nokia X6, אך היא אינה מתכוונת לעצור כאן, כאשר כעת שולחת החברה הפינית הזמנות לאירוע הכרזה אותו תקיים במוסקבה, רוסיה. האירוע יחול ב-29 במאי, בין השעות 7 ל-9 בערב לפי שעון ישראל ובו יתארחו מנכ”ל החברה פלוריאן סיש, יחד עם מנהל השיווק הראשי פקה רנטאלה לצד מנהל המוצר Juho Sarvikas.

עקב נוכחותם של הבכירים המפורטים לעיל, ניתן לשער כי החברה עומדת להכריז על מכשיר חדש אשר ישווק באופן גלובלי, כאשר תיתכן גרסה גלובלית ל-Nokia X6 שהוצג במקור עבור השוק הסיני. בנוסף לכך, קיים סיכוי סביר כי החברה תציג את ממשיך דרכו של ה-Nokia 5 כאשר זה יישא את השם (Nokia 5 (2018.

הזמנת האירוע של נוקיה (תמונה: phoneArena)
הזמנת האירוע של נוקיה (תמונה: phoneArena)

במבט לאחור, מכשיר ה-Nokia X6 אותו הציגה נוקיה עלול להוות רמז עבה לגבי עתיד ההכרזות שלה. נראה כי החברה מנסה לאמץ אסטרטגיה חדשה ולזרום עם הטרנדים הקיימים בשוק. דבר זה קורה בעוד שהסמארטפון המוזכר משלב חריץ בחלקו העליון של המסך, עיצוב בעל שוליים דקיקים ומערך צילום כפול גם יחד. מה שמסכם את החבילה לראויה לשנת 2018.

יחד עם זאת, בדגם ה-X6 הטמיעה נוקיה יכולות בינה מלאכותית חדשות כמו זיהוי סצנות שונות והתאמת הגדרות התמונה בהתאם. לצד מפרט הפונה לשוק הביניים ועיצוב השואב השראה מהשוק הגבוה, מעשים אשר כפי הנראה הגיעו במטרה לבחון את תגובת השוק למכשיר שוק ביניים עם עיצוב של מכשיר דגל.

השוואת מפרטים