DICE, המפתחים שמאחורי סדרת Battlefield, מתכננים כנראה לקפוץ על רכבת הבאטל-רויאל הסוחפת את עולם הגיימינג בזמן האחרון. כך דווח ב-VentureBeat, לפי מקורות “בעלי ידע על אולפן הפיתוח שביקשרו להישאר בעילום שם“. אם השמועה תתברר כנכונה, אזי שבמשחק Battlefield הבא צפוי שנקבל מצב באטל-רויאל, בסגנון PUBG ו-Fortnite.
משחק באטלפילד הבא צפוי להיקרא Battlefield V, ולהגיע עוד השנה – כך לפי מנהל הפיננסים של EA, בלייק יורגנסן (Blake Jorgensen), שהודיע על התוכנית עוד בתחילת השנה. לפי הדיווח החדש, התוכנית לכלול מצב באטל-רויאל ב-Battlefield V נבדקת כעת על ידי צוות הפיתוח.
משחקי באטל-רויאל כבשו את לבבות הגיימרים השנה, כאשר בראשם מובילים PUBG הריאליסטי-משהו, ומולו Fortnite הצבעוני והחינמי, שכולל גם אפשרויות בניה. הרעיון הבסיסי במשחקים אלו הוא להצניח מספר רב של מאה שחקנים לזירת קרב ענקית, בה הם צריכים לאתר כלי נשק, להילחם בשחקנים האחרים ולהיות האחרונים ששורדים בשטח הולך וקטן.
לאור הפופולאריות העצומה שזוכים לה משחקי באטל-רויאל, לא מפתיע לשמוע על סטודיו כמו DICE בו מתנסים בנוסחה במטרה להכניס מצב דומה למשחקים. שמועות דומות התרוצצו לאחרונה גם על Call of Duty, שלפי השמועה יזנח את מצב המשחק לשחקן יחיד לטובת מצב באטל רויאל, או שמועה לפיה הסטודיו Massive, מפתח המשחק The Division, עובד כבר על גרסה משלו לבאטל רויאל.
שמועה זו מצטרפת לשורה של שמועות מעניינות אודות Battlefield V, שעדיין לא הוכרז רשמית. למשל, שחקנים מניחים כי המשחק יתרחש במלחמת העולם השניה – התקדמות הגיונית מ-Battlefield 1, המתרחש במלחמת העולם הראשונה. שמועה אחרת גורסת כי ב-Battlefield V יהיו משימות המיוצרות אקראית על ידי אלגוריתם, בהן ניתן יהיה לשחק בשיתוף עם גיימרים אחרים. הזמן יגיד אם יש אמת בשמועות אלו.