סמסונג מצטרפת למירוץ: האם (גם) היא תייצר את מכשיר ה-Nexus הבא?

בעוד חובבי אנדרואיד מנסים לשער במי מהשתיים – HTC או LG תבחר גוגל שתייצר את מכשיר ה-Nexus הבא, מגיעה היום ידיעה רועשת לפיה תהיה זו דווקא סמסונג, שייצרה גם את מכשיר ספינת הדגל השני של גוגל – Nexus S, הראשון שהריץ את מערכת ההפעלה Android Gingerbread.

אתר BGR ממשיך את הדיווח הקודם ומוסיף כי שמו של המכשיר יהיה Google Nexus Prime וכי המסך בו ייעשה שימוש יהיה מסוג חדש בשם Super AMOLED HD ובעל רזולוציית HD 720P. נתון העשוי להצביע על כך שסמסונג תהיה זו שתייצר את המכשיר, שכן מדובר בטכנולוגיה חדשה שלה ומן הראוי שהיא תעשה בה שימוש לראשונה במכשיר מתוצרתה. בנוסף מדווח האתר גם על אישור סופי כי ערכת השבבים במכשיר תהיה TI OMAP4460 הכוללת מעבד כפול ליבה במהירות 1.5Ghz.

מה שמעניין עוד יותר, הוא המידע הנוסף שיש לאתר BGR בידיו, לפיו עובדת גוגל במשותף עם מספר יצרניות, כדוגמת LG, HTC, מוטורולה וסמסונג, במטרה שכל אחת מהן תשיק ספינת דגל משלה יחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Ice-Cream Sandwich 4.0 (מהלך דומה לזה של מיקרוסופט בהשקת WP7). כל המכשירים יושקו יחדיו וללא שייכות מסוימת לרשת סלולארית כלשהי – כך שכל אחד מהם יהיה זמין ללקוחות כל החברות.

השוואת מפרטים