שמועה: כרטיסי המסך GeForce 11 מהדור הבא של Nvidia יגיע ביולי

נווידיה טיורינג נווידיה טיורינג

בעוד שכנס GTC 2018 של נווידיה (Nvidia) נגמר ללא הכרזה כלשהי על הדור הבא של כרטיסי המסך GeForce, אנו מקבלים אישור לא רשמי מיצרנית שבבי הזיכרון SK Hynix כי ה-GeForce 11 צפוי להגיע במהלך חודש יולי וישתמש בשבבי זיכרון GDDR6 של החברה.

חברת נווידיה ניצלה את כנס GTC 2018 על מנת להכריז על מחשב העל DGX-2 וכרטיס המסך Quadro GV100 אבל בחרה שלא לספק מידע על סדרת כרטיסי המסך הביתיים שלה, ה-GeForce. בעוד נווידיה עצמה לא פרסמה מידע רשמי במהלך הכנס, אתר GamersNexus הצליח לאמת מול יצרנית שבבי הזיכרון SK Hynix במהלך הכנס כי החברה תכניס את שבבי ה-GDDR6 שלה לייצור בסוף יוני. שבבים אלה צפויים להופיע בכרטיסי הדור הבא של נווידיה.

המידע הזה מצטרף ומאמת מידע נוסף כי נווידיה צפויה לשחרר את ליבת ה-Turing החדשה שלה שתחליף את ליבת ה-Pascal במהלך חודש יולי ותהיה זו שתפעיל את סדרת כרטיסי המסך GeForce 11. חברת SK Hynix אישרה כי היא מתכננת לייצר שבבים בנפח של 1GB ו-2GB, מה שמצביע על כך שנוכל לראות כרטיסי מסך עם 16GB ו-8GB, כשהראשונים צפויים להיות כרטיסי ה-GTX 1170 ו-GTX 1180.

למרות שמדובר בשמועות בלבד בשלב זה, המידע מאומת הרבה יותר לעומת שמועות קודמות ונותן לוח זמנים סביר יותר להכרזה על הדור הבא של כרטיסי המסך הביתיים של נווידיה. לנו נותר רק לחכות ולראות מתי נווידיה מתכננת לבצע הכרזה רשמית.

השוואת מפרטים