מפתחים ממשחקי היטמן ו-The Division עובדים על קלאסיקה היסטורית

צילום: Sharkmob

מספר מפתחים מנוסים מאוד מ-Ubisoft ו-IO, אשר היו מעורבים בפרויקטים כמו The Division ומשחקי Hitman, יצרו סטודיו חדש בשם Sharkmob בהנהגת פרדריק רונדקויסט (Fredrik Rundqvist), מנכ”ל חברת Massive לשעבר. חברי Sharkmob המנוסים החלו לעבוד על משחק שכולנו נכיר, כך עולה משיחה שנערכה עם פרדריק.

אמנם לא נמסרו פרטים על המשחק עצמו, אך נרמז כי הוא משחק תחרותי מרובה משתתפים: “אנחנו לא ממש מעוניינים ליצור עוד משחק לשחקן יחיד בסגנון מסורתי. מה שאנחנו רוצים באופן אישי, סוג המשחקים שאנו אוהבים, הם מאוד חברתיים, מאוד תחרותיים, ותמיד מרובי משתתפים. כמה שיותר [שחקנים] – יותר שמח”, אמר פרדריק.

מהדברים ניתן להסיק כי החברה החדשה הניחה את ידיה על מותג קלאסי כשלהו, שזכה למעמד קאלט. לדבריו של פרדריק, המותג חשוב באופן מכריע על מנת למכור את המשחקיות: “כמובן, לדעתנו, המכניקה הטהורה של המשחק אינה מעניינת אם אין לך את המותג (IP) הנכון, האווירה הנכונה, הפנטזיה הנכונה כדי לגרום לאנשים להתלהב מהמשחקיות. אני מניח שזה גם רומז לך איזה סוג של משחק אנחנו יוצרים.” 

בהתחשב בניסיון הרב של המפתחים בסטודיו החדש, ייתכן שחברות אחרות ראו לנכון לבטוח בהם עם מותג מוכר. “אם תסתכל על חמשתנו”, אומר פרדריק, “אני לא חושב שזה מוגזם לומר שחמשתנו מכסים באופן מושלם את כל מה שצריך לדעת כדי להקים חברה, להקים סטודיו, ליצור משחק, ליצור מותג, להיות בטוחים בטכנולוגיה, אומנות, מנגנוני משחק וכל הדברים הללו.”

בינתיים, החברה מחפשת עובדים חדשים, ומתכוננת לביקור הראשון שלה ב-GDC בסן פרנסיסקו. כעת נותר רק לנחש על איזה משחק מוכר עובדים חברי הסטודיו Sharkmob, שהינו משחק מרובה משתתפים תחרותי. האם מדובר במשחק פעולה? אסטרטגיה? משחק קלפים כלשהו? ניאלץ להמתין להכרזה הרשמית על מנת להיווכח בתשובה.

השוואת מפרטים