רשת USA הודיעה שהיא מחדשת את סדרת המתח “החוטאת” (The Sinner), שעונתה הראשונה שווקה במקור כמיני סדרה חד פעמית. הסדרה הופקה והופצה על ידי USA בארצות הברית, אבל זכתה להכרה רבה מספר חודשים לאחר מכן, כאשר הופצה בשאר העולם על ידי נטפליקס.
העונה הראשונה סבבה סיפור רצח בו לא היה ספק לגבי האשם – אישה צעירה דקרה למוות אדם זר בזמן שבילתה עם המשפחה שלה על החוף. התעלומה האמיתית הייתה למה היא ביצעה את זה. היא עצמה לא ידעה לומר. את הרוצחת שיחקה ג’סיקה בייל (Jessica Biel), שגם הפיקה בפועל את הסדרה. הבלש שחקר את המקרה שלה הוא הארי אמברוז, בלש מתוסבך אך מבריק בגילומו של ביל פולמן (Bill Pullman).
מכיוון שהסדרה תוכננה במקור כסיפור חד פעמי, סיפורה של הרוצחת נסגר – ג’סיקה בייל לא תחזור לעונה שנייה, אך היא תמשיך להפיק אותה. כריס מקקאמבר (Chris McCumber), נשיא רשתות הבידור של NBCUniversal, שתחתיה נמצאת USA, חשף מספר פרטים על הסיפור החדש.
העונה השנייה תתמקד בבלש אמברוז, שיחזור לעיירת מולדתו בצפון מדינת ניו יורק. הוא יגיע לחקור רצח איום – זוג שנרצח על ידי בנם בן ה-11. בדומה לעונה הראשונה, אין ספק בכך שהילד רצח את הוריו, אבל לא ברור למשטרה למה. מדבריו של מקקאמבר ויוצרי הסדרה האחרים נרמז שצפויות עוד עונות בהמשך, כשהסדרה תמשיך להיות אנתולוגיה של סיפורים מופרדים, שמה שמקשר אותם זה אמברוז.
לא הוכרז עדיין תאריך משוער לעלייתה של העונה השניה לשידור.