בימים האחרונים ביצעה סמסונג את אחת מן ההכרזות המשמעותיות ביותר עבורה בשוק המובייל לשנת 2018, במסגרתה הציגה החברה את צמד מכשירי הדגל Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus. אך הכרזה נוספת ולא פחות מעניינת אותה אנו צפויים לראות השנה היא חשיפתו הרשמית של רמקול חכם בפיתוחה, זאת כחלק מהתפתחותה הנרחבת של הקטגוריה בשוק הבינלאומי. כעת, מנכ”ל חטיבת המובייל של החברה חושף מידע חדש אודות מועד ההכרזה של הרמקול.
על פי דבריו של DJ Kou, מנכ”ל חטיבת המובייל של סמסונג, החברה תכריז על הרמקול החכם שלה, אותו היא מפתחת תחת פרוייקט Vega, במהלך המחצית השנייה לשנת 2018. עוד אישר הבכיר כי הרמקול מבית סמסונג יונע, בדיוק כפי שניתן היה לצפות, על ידי העוזר הוירטואלי ביקסבי (Bixby). כמו כן, מסר קו כי בסמסונג מעוניינים להתמקד ברמקול חכם שיספק חווית פרימיום למשתמשיו, מה שמעיד על כוונתה של היצרנית לתמחר את המוצר בהתאם, ייתכן בדומה ל-HomePod של אפל. את דבריו של בכיר החברה מביא אלינו מגזין הוול סטריט ג’ורנל.
על פי דיווחים והערכות קודמות בנושא, גודלו של הרמקול החכם עליו עובדת סמסונג ינוע בין רמקול ה-Amazon Echo ל-Apple HomePod, והוא עשוי להגיע במגוון צבעים לבחירה. רמקול זה יגיע עם מספר נורות LED שיספקו פידבק ויזואלי, והשליטה בו תתבצע ברובה דרך העוזר הוירטואלי ביקסבי.
מועד ההכרזה המדוייק של הרמקול החכם אינו ידוע בשלב זה, אך ייתכן כי הדבר יתרחש יחד עם השקת ה-Galaxy Note 9 לקראת סוף השנה הנוכחית.