בזמן שתערוכת MWC 2018 נמצאת בשיאה, החלו לצוץ להם ברשת דיווחים חדשים המתייחסים לדור האייפונים הבא בפיתוחה של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אפל. הפעם אנו נמצאים עם דיווח של מארק גורמן, כתב מגזין בלומברג, שחושף כי אפל מתכננת להכריז מאוחר יותר השנה על שלושה מכשירי אייפון חדשים, ביניהם גרסה בעלת פאנל תצוגה בגודל הסובב 6.5 אינץ’.
על פי המידע שמתפרסם בדיווח של בלומברג, שניים ממכשירי האייפון אותם מתכננת החברה להציג השנה, יגיעו כדור ההמשך לאייפון X וישלבו צגי OLED בגדלים של 5.8 ו-כ-6.5 אינץ’. גודלו הפיזי של הדגם בעל מסך ה-6.5 אינץ’, כך נמסר, יהיה קרוב לזה של מכשיר האייפון 8 פלוס ורזולוציית המסך תהא 1242×2688 פיקסלים. אל צמד הסמארטפונים הללו, הצפויים להציע קווי עיצוב זהים לtאלו של האייפון X, נתייחס בשלב זה בשמות iPhone X2 ו-iPhone X2 Plus, זאת מכיוון שאסטרטגיית המיתוג של אפל בנושא עדיין אינה ברורה.
הצצה לאחור
מלבד צמד מכשירי הפרימיום הללו, מוסר גורמן כי היצרנית תציג דגם נוסף שיהווה לדגם הזול ביותר מבין השלושה, זה ישלב מסך LCD ויציע למשתמשיו פיצ’רים השאולים מדגמי אייפון X היקרים יותר. אף על פי שבבלומברג לא מציינים את גודל מסכו, דיווחים קודמים בנושא העידו כי זה יגיע עם צג בגודל 6.1 אינץ’.
חשוב להדגיש כי דיווחו של בלומברג עומד באותו הקו עם מגוון נרחב של שמועות, הדלפות ודיווחים קודמים בנושא שמצאו דרכם אלינו במרוצת החודשים האחרונים. כל אלו הציגו תמונה זהה, במסגרתה אפל מתכננת להשיק השנה 3 מכשירי אייפון הפונים לשוק הגבוה וכוללים דגם אחד בעל מסך LCD (דור ההמשך ל-iPhone 8) ושני דגמים בעלי מסך OLED (דור ההמשך ל-iPhone X). בין הדיווחים השונים זכינו לשמוע גם את הערכותיו של מינג-צ’י קאו מחברת KGI, שהציג תמונה דומה.

לטענת המגזין, הסיבה של אפל לשינוי הכה משמעותי בקו מכשירי האייפון שלה מגיע מתוך הבנתה כי היצע מכשיריה, הכולל את דגמי iPhone 8 ו-iPhone 7, נתפס בעיני המשתמשים כמיושן מדי בהשוואה למכשירי הדגל של יצרניות מתחרות וכן בהשוואה לאייפון X.
יחד עם דגמי האייפון הבאים נמצא את מערכת ההפעלה iOS 12, שלדברי בלומברג מכונה בשם הקוד Peace ומציעה יכולות מציאות רבודה (AR) משודרגות, הטמעה עמוקה ורחבה של סירי ויכולותיה השונות, ניטור רחב אחר בריאות המשתמש וכן אפשרות לשימוש ב-Animojis בשיחות FaceTime.