החל ממחר: סוף שבוע חינמי ב-Rainbow Six Siege, כל התכנים זמינים

חברת Ubisoft הכריזה על סוף שבוע חינמי במשחק Rainbow Six Siege, שיתקיים החל מיום חמישי, ה-15 בפברואר. בתאריך זה יהיה ניתן להיכנס לחנויות המשחקים המקוונות, כמו Steam, חנות הפלייסטיישן וכן הלאה, ולהוריד את המשחק בחינם למשך סוף השבוע.

עם זאת, יש לציין כי פלטפורמות מסוימות יהנו מזמן משחק ארוך יותר ללא תשלום. שחקני המחשב האישי יקבלו את המשחק בחינם דרך Steam או דרך Uplay מה-15 לחודש ועד ל-18. עם זאת, שחקני ה-Xbox One יקבלו את המשחק מה-15 בחודש ועד ל-19. שחקני ה-PlayStation 4 יהנו מיום אחד נוסף, ויקבלו את המשחק ללא תשלום החל מה-15 לחודש ועד ל-20 בפברואר. כנראה שבעיניי Ubisoft אין שום בעיה להתייחס לחמישה ימים כאל “סוף שבוע”.

לשמחת השחקנים, סוף השבוע החינמי לא יהיה מוגבל בתוכן, וכל התכנים השונים של R6S יהיו זמינים להתנסות. המפות, מצבי המשחק השונים, והדמויות שניתן לשחק איתן, יהיו כולם פתוחים להנאתכם. במקרה ותחליטו לרכוש את המשחק לאחר סוף השבוע החינמי, התקדמותכם תישמר.

לפי התוכנית של Ubisoft, התכנים שיגיעו השנה כבר נמצאים מעבר לפינה ויתחילו עם Operation Chimera, ומצב המשחק החדש Outbreak – שיעמת אתכם עם חייזרים, זומבים ושאר ממולאים. בעוד שהתוכן החדש אמור לצאת רק ב-6 במרץ, שחקני המחשב יוכלו לנסות את האפשרויות החדשות כבר ב-19 בפברואר (כימרה) וב-20 בפברואר (Outbreak) באמצעות שרתי הבדיקה של Ubisoft.

השוואת מפרטים