יוצרי משחקי הכס יפיקו סדרת סרטים ביקום מלחמת הכוכבים

לוגו מלחמת הכוכבים

האתר הרשמי של “מלחמת הכוכבים” (Star Wars) פרסם כותרת שמרעידה את עולמות צרכני התוכן – יוצרי “משחקי הכס” (Game of Thrones), הלא הם דייוויד בניוף (David Benioff) ודי. בי. וייס (D.B. Weiss), יכתבו ויפיקו סדרה חדשה של סרטים ביקום “מלחמת הכוכבים”.

לא מזמן הוכרז שראיין ג’ונסון (Rian Johnson), במאי “אחרוני הג’דיי” (The Last Jedi), יפיק, יכתוב ויביים טרילוגיה חדשה ונפרדת מסאגת הסקייווקרים. הטרילוגיה של ג’ונסון תתרחש במקום אחר בגלקסיה הרחוקה רחוקה, עם דמויות מקוריות פרי עטו. כעת מוסיפה לוקאספילם (Lucasfilm) שהסדרה של וייס ובניוף תהייה גם היא נפרדת ועצמאית – מנותקת הן מהסאגה המרכזית, והן מהטרילוגיה של ג’ונסון, למרות שכל הסיפורים יתרחשו באותו יקום ככל הנראה, גם אם במיקומים וזמנים שונים.

דייוויד ודן נמנים בין מספרי הסיפורים הטובים ביותר שעובדים כיום“, אמרה קת’לין קנדי (Kathleen Kennedy), נשיאת לוקאספילם. “השליטה שלהם בדמויות מורכבות, עומק הסיפור ועושר המיתולוגיה יפרצו את הדרך למחוזות חדשים, וידחפו קדימה את ‘מלחמת הכוכבים’ לכיוון שמרגש אותי אישית“.

וייס ובניוף הגיבו בהכרזה משותפת: “בקיץ 1977 ביקרנו בגלקסיה רחוקה רחוקה, ומאז אנחנו חולמים עליה. אנחנו מעריכים את ההזדמנות, מעט מבועתים מהאחריות, ומתרגשים מאוד להתחיל ברגע שתסתיים העונה האחרונה של ‘משחקי הכס’“.

אין שום פרטים נוספים על סדרת הסרטים המדוברת – לא ידועים תאריכים ואפילו לא כמות הסרטים. חדי האבחנה ישימו לב שבעוד שג’ונסון יפיק “טרילוגיה” במפורש, כאן מדובר על “סדרה”. יתכן שזה יתפתח לטרילוגיה יותר ספציפית כאשר בניוף ווייס יתפנו, ואולי באמת מדובר בסדרה לא מחייבת באורכה של סרטים. נגלה כנראה בעוד כשנה, עם עלייתה של העונה השמינית והאחרונה של “משחקי הכס”.

השוואת מפרטים