חברת PlatinumGames, העומדת מאחורי משחקי אקשן כמו Bayonetta ו-Nier Automata, הכריזה כי היא מפתחת שני משחקים חדשים לחלוטין. יותר מכך, החברה הכריזה כי בניגוד לעבר, הפעם היא תפיץ את המשחקים בעצמה, ולא תיעזר בחברת הפצה חיצונית. זאת במקביל לעבודתה על פרויקטים שכבר הוכרזו, כמו Bayonetta 3 לקונסולת המשחק Switch.
הפרטים נחשפו בריאיון עם אצושי אינבה (Atsushi Inaba), ממקימי החברה. לדבריו, ל-PlatinumGames יש מדיניות המאפשרת לכל עובד בחברה להציע רעיון למשחק, והדבר הוביל ל-70 מסמכי איפיון שהגיעו מעובדי החברה. מובילי הפרויקטים ב-PlatinumGames עוברים על ההצעות, וכרגע, החברה החליטה להפיק שני משחקים מתוך הרעיונות הללו. המשחקים הללו לא יופקו במימון של מפיצה חיצונית, אלא כפרויקט עצמאי של החברה.
“אנחנו רוצים לתת לאנשים מוטיבציה לעבוד פה. אנחנו רוצים לתת להם הזדמנות ליצור את המשחקים שהם רוצים“, אמר אינבה במהלך הראיון. “יש לנו שני עיצובים שאנחנו מתמקדים בהם כרגע“. לא נמסר באילו משחקים מדובר, אך אינבה אמר כי הסטודיו צפוי להמשיך לספק את מה שהוא יודע – משחקי אקשן משובחים, ולא נראה כי הדבר ישתנה גם עבור הפרויקטים החדשים הנמצאים בפיתוח.
PlatinumGames לא מסוגלת להשקיע בעצמה סכומי עתק להפקת משחק AAA, ולכן החזון של המשחקים שתפיק החברה באופן זה צנוע יותר ממשחקים אחרים שלה, שהתרגלנו לראות לאחרונה. עם זאת, החברה לא מתכננת ללכת בדרך האינדי הספרטנית של מפתחים בודדים לכל משחק. נראה כי בשלב זה, המשחקים העצמאיים של PlatinumGames יפותחו על ידי צוותים בגודל בינוני של כ-20 איש למשחק.