בחודש נובמבר השיקה מיקרוסופט את האיטרציה העדכנית ביותר של ה-Xbox One: קונסולת ה-Xbox One X, שנכון להיום מספקת את הביצועים הגבוהים ביותר בעולם הקונסולות ומצליחה להתחרות גם במחשבים חזקים למדי, עם משחקים ברזולוציית 4K טבעית. למרות זאת, נראה שאי אפשר לעצור את ה-PlayStation 4, שמכירותיה רק האיצו במהלך חודש נובמבר ועקפו את אלו של Xbox.
לפי נתוני ה-NPD Group עבור השוק האמריקאי, סוני מכרה בחודש נובמבר יותר קונסולות PS4 מאשר בכל חודש מאז השקת המכשיר, כולל החודש הראשון להשקה. בנובמבר האחרון ה-PS4 גם הצליחה לעקוף את כל הקונסולות האחרות במכירות, כולל ה-Switch וה-Xbox One (על שלל גרסאותיה). לאחר תקופה שבה ה-Switch צברה מומנטום, נראה כי סוני שוב חוזרת להוביל את המירוץ בפער ניכר.
![]()
עם זאת, למרות שמיקרוסופט לא מובילה את הטבלה בחודש נובמבר, ה-Xbox One עדיין קיבלה חודש מצויין עם עליה כוללת במכירות. זה היה חודש נובמבר הטוב ביותר למותג מכל חודשי נובמבר שקדמו לו, כאשר בממוצע, רוכשי ה-Xbox One הוציאו יותר מאשר אלו שהוציאו את כספם על פלייסטיישן. אולי נתון זה קשור למחיר הגבוה יותר של ה-Xbox One X, שנמצא בפער של מאה דולרים מעל ה-PlayStation 4 Pro בארצות הברית.
חודש נובמבר היה מוצלח לכל הפלטפורמות בגיימינג, עם עליה של כ-30% בהכנסות מחודש נובמבר אשתקד. חוץ ממכירות הקונסולות, בחודש שחלף נרשמה גם עליה במכירות אביזרים ומכירות משחקים. בנובמבר 2016 הכנסות התעשיה הוערכו במעט יותר מ-2 מליארד דולר, ובחודש נובמבר 2017 ההכנסות קפצו ל-2.68 מליארד. אין ספק כי לשחקנים הגדולים בתעשיה יש סיבה לחייך.