חברת Ubisoft הודיעה בהפתעה על שחרור משחק חדש בשם ODE. במשחק זה אנו שולטים בדמות קטנה בתוך בועה, כאשר ניתן לגלגל את הבועה ולהסתובב כך ברחבי הסביבות המשונות של המשחק. נראה כי ODE מתרחש בעולמות שונים ומשונים, ויש בו מגוון יצורים ופריטים מוזרים שאפשר למצוא, במטרה אחת: ליצור מוזיקה וליהנות מהחיים.
המשחק זמין כעת לרכישה ב-Uplay, במחיר חמישה אירו (כ-21 שקלים חדשים). לצד ההשקה העלתה Ubisoft גם טריילר חביב, המדגים את הרפתקאות הדמות הצבעונית בעולם המשחק, וכיצד היא מסתובבת עם הבועה שלה. בין היתר, ניתן לראות את היצורים המוזרים בעלי מחושים ומשושות, וכיצד נגיעה בכל מיני כדורים זוהרים יוצרת צלילים.
המשחק מגיע מהסטודיו Ubisoft Reflections, וממשיך את הקו של Ubisoft, לפיו חוץ ממשחקי AAA גדולים החברים גם משקיעה במשחקי אינדי חביבים בעלי היקף קטן יותר. ב-2015 שחרר הסטודיו את Grow Home, שזכה לביקורות חיוביות. לפני חודשיים בלבד שחרר הסטודיו משחק בשם Atomega, המזכיר שילוב של itch.io עם Spore, ואולי גם רובוטריקים. נראה כי עובדי הסטודיו החרוצים ממשיכים את עבודתם במרץ.
בעבר, ייתכן ששמעתם על Ubisoft Reflections ממשחקים מוכרים של הסטודיו, כמו Driver, ואפילו Destruction Derby הוותיק משנות ה-90. במשך זמן מה חברת אטארי היתה בעלת השליטה בסטודיו, ולבסוף מכרה אותו ל-Ubisoft בשנת 2006 תמורת 24 מיליון דולרים.