המלשינון של Ubisoft: מערכת חדשה לדיווח על שחקנים “רעילים” ב-Siege

חברת Ubisoft, העומדת מאחורי משחק היריות המקוון Rainbow Six Siege, מנסה בימים אלה מערכת חדשה לדיווח על שחקנים “רעילים” הפוגעים במשחק, ומציקים לשחקנים. ניתן להלשין על שחקנים ולספק הוכחות, כמו סרטונים, ובמקרים בהם מדובר בהתנהגות לא ראויה, Ubisoft יכולה גם להשעות את השחקנים המפרים באופן תמידי. נכון לעת עתה, המערכת החדשה פעילה בשרת הבדיקות של החברה.

לא נמסר מה בדיוק נחשב כ”התנהגות רעילה”, אך למשחק יש קוד התנהגות מפורט הכולל סעיפים כמו הטרדה, קללות, הצפת ערוצי התקשורת וכן הלאה. לפי הערכות שונות, גם התעללות בחברי הצוות, ובפרט ניסיון להרוג את הקבוצה בה אתם משחקים, עלולה להיחשב כהתנהגות לא ראויה ולגרור עונש. בכל מקרה, הרחקת שחקנים תיבחן על ידי החברה, ולא תבוצע באופן אוטומטי, כדי למנוע מקרים של הפללה.

Rainbow Six Siege הוא משחק יריות אינטרנטי המבוסס על שיתוף פעולה בקבוצות. במשחק, צוות של טרוריסטים וצוות של כוחות מיוחדים נלחמים אלה באלה, עם שלל כלי נשק, שיטות פריצה, אביזרים מיוחדים וכן הלאה, עד שקבוצה אחת מצליחה לחסל את השניה. Rainbow Six Siege מזכיר באופן מסוים את Counter Strike, המשחק הפופולארי הנשען על רעיונות דומים.

ג’סטין קרוגר (Justin Kruger), מנהל קהילה של Ubisoft, הבטיח שמידע חדש יגיע בקרוב אודות מערכת הדיווח, וכיצד היא עובדת. יש רק לקוות כי מנהלי הקהילה של Ubisoft אכן יפעלו כאשר יסופקו להם ראיות לשחקנים בעלי התנהגות רעילה, ויעזרו בכך למגר את התופעה.

השוואת מפרטים