יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו עובדת בימים אלו על פיתוח סמארטפון חדש המציע למשתמשיו מסך מוארך בעל יחס הצפייה 18:9 (או 2:1), שהופך בימים אלו לסטנדרט החדש בשוק המובייל הבינלאומי. כך עולה מתוך הדלפה חדשה שמוצאת דרכה אל הרשת.
ההדלפה מגיעה בדמותה של תמונה חדשה המציגה, לכאורה, סמארטפון עליו עובדת היצרנית בימים אלו. מכשיר אנונימי זה, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת מטה, מגיע עם מסך ארוך יותר ממסכי ה-16:9 שהגיעו עם כל מכשירי היצרנית עד עתה. עוד ניתן לראות בתמונה כי המכשיר יגיע עם שוליים קטנים במעט מאלו שהתרגלנו לראות במכשירי היצרנית, אם כי עדיין לא מדובר בשוליים מצומצמים כפי שזכינו לראות ממגוון יצרניות סמארטפונים שונות כדוגמת אפל, סמסונג, וואווי, LG ואחרות.
בשוליי המכשיר העליונים ניתן לראות את מצלמת הסלפי, חיישן קירבה ואפרכסת לביצוע שיחות, כאשר השול התחתון של המכשיר לא כולל את כפתור הבית הפיזי שהציעו כלל מכשירי מייזו במהלך השנים האחרונות. קורא טביעות הקפסטיבי אותו היינו מצפים לראות בכפתור הבית יועבר, ניתן להעריך, אל גב המכשיר, שם ימוקם מתחת למערך הצילום הראשי.

בשלב זה לא ידוע באיזה מכשיר מדובר, מה שמו המסחרי או שם הקוד שלו, אך ייתכן כי זה יתברר כ-Meizu MX7 – הסמארטפון הבא לסדרת הדגל לשעבר מבית ייצורה של מייזו, עליה לא זכינו לשמוע פרטים רבים במהלך החודשים האחרונים. עם זאת, טרם התקבל אישור בנושא ומדובר באופציה אפשרית שאינה אומתה.