דיווח: LG תפתח צג OLED ייחודי עבור מכשיר אייפון גמיש

שלט עם כיתוב OLED, Picture Perfect צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

יצרנית הסמארטפונים השנייה בגודלה בעולם, אפל, החלה לעבוד בשיתוף פעולה עם לא אחרת מאשר אחת ממתחרותיה בשוק המובייל העולמי, LG, על מנת לפתח צג OLED גמיש וייחודי שישמש מכשיר אייפון חדש עליו טרם הכריזה הענקית האמריקאית. כך עולה מתוך דיווח שמגיע אלינו דרך מגזין The Investor ומתפרסם במהלך הימים האחרונים.

על פי פרטי הדיווח, חטיבת המסכים של LG, הקרויה בשם LG Display, הקימה צוות ייעודי שכל מטרתו היא לפתח צג OLED גמיש ומתקפל שישמש מכשיר אייפון עתידי עליו אפל טרם הכריזה. עדות נוספת לכך שמכשיר האייפון הנ”ל יהיה גמיש ואולי אף מתקפל מגיעה מחברה בת נוספת של היצרנית הקוריאנית, היא חטיבת LG Innotek.

לפי עדות זו, המפורסמת גם היא על ידי המגזין, חטיבת LG Innotek הקימה גם היא צוות ייעודי עבור אפל, כאשר באחריותו של זה נמצא את פיתוח מעגל חשמלי מודפס, גמיש ועמיד במיוחד. שיתוף הפעולה של אפל עם LG Display מגיע לאחר שהענקית האמריקאית שילבה ב-iPhone X, שמכירתו צפויה להתחיל בקרוב, צגי OLED מבית ייצורה של Samsung Display בלבד – ללא יצרניות משנה נוספות.

בהתאם לכך, שיתוף הפעולה של אפל עם LG יאפשר לחברה שלא להסתמך על יצרנית צד שלישי יחידה על אספקתו של רכיב כה חשוב במכשירי הדגל שלה, שכן החברה מקופרטינו ידועה כאחת הנוהגת להסתמך על יצרנית ראשית ומספר יצרניות משנה לצורך ייצור מגוון רכיבים במכשיריה השונים. על פי פרטי הדיווח, מכשיר האייפון הגמיש/מתקפל עליו נראה כי היצרנית עובדת יהפוך לרשמי רק במהלך 2020, השנה בה תסיים LG את הפיתוח ותתחיל את ייצור צג ה-OLED הגמיש.

השוואת מפרטים