ביום רביעי האחרון הכריזו אולפני פרמאונט (Paramount) על תאריך היציאה של הסרט הבא בסדרת “שליחות קטלנית” (Terminator) – ה-26 ביולי 2019. זה יהיה סרט ראשון בטרילוגיה חדשה, שאמורה להחזיר לאור הזרקורים את אחד ממותגי הפעולה/מד”ב החזקים ביותר בכל הזמנים.
סדרת “שליחות קטלנית” סבלה מיחס צונן למדי ממעריציה, מאז שג’יימס קמרון (James Cameron), האיש מאחורי שני הסרטים הראשונים בסדרה, עזב אותה. כל אחד משלושת הסרטים שבאו אחרי סרטיו שלו נחשב ללא מוצלח, וכל אחד מסיבות אחרות. כעת המותג היוקרתי איבד את אמון הקהל בו, אך שובו של קמרון עשוי לבשר דברים טובים.
קמרון, שמאז סרטי “שליחות קטלנית” הספיק לביים את “טיטאניק” ו”אווטאר”, שני הסרטים המרוויחים ביותר בכל הזמנים, בהחלט ימשוך אליו קהל. והוא לא לבד – ארנולד שוורצנגר (Arnold Schwarzenegger) יחזור גם הוא לסדרה, ולראשונה מאז הסרט השני, תחזור גם לינדה המילטון (Linda Hamilton), הלוא היא שרה קונור, גיבורת הסרט הראשון, ואמו של הגיבור של הסרט השני. תהייה זו הפעם הראשונה בה קמרון, המילטון ושוורצנגר יעבדו ביחד מאז 1991.
קמרון יפיק את הסרט, אך לא יביים אותו. בכיסא הבמאי ישב טים מילר (Tim Miller), במאי “דדפול” הראשון, שזכה בצדק למוניטין של במאי שיודע להפיק אפקטים מצוינים עם יחסית מעט, דבר שסרטי “שליחות קטלנית” גם הצטיינו בו. את התסריט יכתבו דיוויד גוייר (David Goyer), התסריטאי של סרטי “האביר האפל”, וג’וש פרידמן (Josh Friedman), יוצר הסדרה “שליחות קטלנית: קורותיה של שרה קונור”, שבוטלה לאחר עונתה השניה, לדאבונם של מעריציה האדוקים. את קונור מהסדרה, אגב, שיחקה לינה הידי (Lena Heady), המוכרת לכם ודאי כסרסיי לאניסטר מ”משחקי הכס”.