סמארטפון מתקפל עם שני מסכים מבית ZTE עשוי להיחשף בחודש הבא

שלט ZTE צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ב-17 באוקטובר תערוך ZTE הסינית אירוע הכרזה בעיר ניו-יורק בו עשויה החברה לחשוף לראשונה סמארטפון חדש בעל שני מסכים המסוגל להתקפל, כך עולה מדיווח אתר Android Authority. הסמארטפון החדש ככל הנראה ייחשף תחת השם ZTE Axon M, אך עד כה היה ידוע תחת שם הקוד Multy, כאשר פרטים לגביו נחשפו מוקדם יותר החודש על-ידי מדליף המובייל הסדרתי אוון בלאס (evleaks).

על פי הדיווחים יגיע ה-Axon M של ZTE עם זוג מסכי Full HD שיוכלו להתקפל על מנת להציג יחדיו צג בגודל 6.8 אינץ’ עם רזולוציה מרובעת משהו של 2160×1920 פיקסלים. על גבי כל מסך בנפרד, מציין הדיווח של Android Authority, ניתן יהיה להריץ אפליקציה אחרת, כך שעבודת המולטיטאסקינג תהיה רחבה יותר ממה שקיים כיום בטלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד.

חלק ממפרטו הטכני נחשף מוקדם יותר החודש על ידי אוון בלאס בפוסט שפירסם באתר Venturebeat, שם ציין המדליף את נוכחותה של פלטפורמת Snapdragon 820 מבית קוואלקום, המשלבת 4 ליבות Kyro בתדר מירבי של 2.2GHz לצד המאיץ הגרפי Adreno 530. בצד הזיכרון צפוי הסמארטפון להציע 4GB RAM לצד רכיב אחסון של 32 גיגה-בייט, סוללת 3,120mAh ומצלמה בודדת בעלת חיישן 20 מגה-פיקסל.

סמארטפון ZTE Axon M, אילוסטרציה
סמארטפון ZTE Axon M, אילוסטרציה (קרדיט תמונה: Android Authority)

עדיין לא ידוע כיצד יוכלו זוג המסכים לפעול יחדיו או האם יוכלו להציג תצוגה מתמשכת ואחידה על גבי מסך 6.8 אינץ’ ברגע שיהיו פרוסים זה לצד זה. שולי המסך הדקיקים שהוצגו בשנה האחרונה בצגי סמארטפונים מעידים על כך כי הרווח בין שני המסכים הנפרדים יהיה קטן במיוחד, מה שעשוי לאפשר עבודה על שניהם כמסך מתמשך ללא הפרעות משמעותיות בחיבור ביניהם (פרט לפס שחור שככל הנראה בלתי נמנע בשלב זה).

שם הקוד של ה-ZTE M מעיד כי החברה תשים דגש על צד העבודה במקביל עם אפליקציות שונות על גבי שני המסכים, גם כאשר אלו פתוחים זה לצד זה, כך שרעיון חיבור שני המסכים לתצוגה יחידה ככל הנראה אינו במוקד עבור סמארטפון זה.

השוואת מפרטים