שמועה: שיאומי תשיק מכשיר חדש עם מסך בעל יחס צפייה של 18:9

לוגו שיאומי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בין היצרניות הראשונות שהכניסה לחיינו בסערה את טרנד המסכים נטולי השוליים הייחודיים הייתה שיאומי, כשזו השיקה את ה-Mi Mix – סמארטפון בעל שוליים דקיקים עם מפרט מתקדם הפונה לשוק הגבוה. כעת, זמן לא רב לאחר שהחברה חשפה את ממשיך דרכו, ה-Mix 2, הפונה גם כן לשוק הגבוה, נראה כי השלב הבא הוא להביא את אחד מן הפיצ’רים הבולטים ביותר של המכשיר ישירות אל מותג שוק הביניים בייצורה, Xiaomi Redmi.

הצצה לאחור

על פי שמועה חדשה שמקורה ברשת החברתית הסינית Weibo, היצרנית פועלת בימים אלו על פיתוחו של סמארטפון שיגיע כחלק מסדרת Redmi הפופולרית ויציע מסך בעל שוליים דקיקים ויחס צפייה של 18:9. מכשיר זה, כך על פי השמועה, עשוי להפוך לרשמי כבר במהלך החודשים הקרובים, במועד שאינו ברור, כאשר המסך יגיע בייצורה של חברת Tianma הסינית.

אף על פי שבשלב זה לא ברור על איזה דגם מכשיר מדובר, ראוי להזכיר כי לפני מספר חודשים שמועה שפורסמה ברשת העידה על כך שה-Xiaomi Redmi Pro 2 יגיע למשתמשיו עם צג מבית Tianma שיציע שוליים דקיקים ביותר ויחס גובה-רוחב על סך 18:9.

בהתאם לכך, סביר ביותר כי זהו הסמארטפון בעניינו עוסקת השמועה המצויינת מעלה. על פי ידיעות ודיווחים קודמים בנושא, צפוי ה-Redmi Pro 2 להביא עימו לא רק מסך בעל שוליים דקיקים, אלא גם צמד מצלמות בגבו שיגיעו ברזולוציית 12 מגה פיקסל כל אחת. כמו כן, נמסר כי המכשיר ינוע על גבי מערכת השבבים Snapdragon 660 וישלב 4 או 6 גיגה-בייט RAM.

השוואת מפרטים