ליונסגייט (Lionsgate) הודיעה שהסרט השלישי בסדרת “ג’ון וויק” (John Wick) ייצא בעוד שנתיים, ב-17 במאי 2019. שמו של הסרט באנגלית יהיה John Wick: Chapter 3, בדומה לסרט השני, שגם הוא תואר כ”פרק”.
עם צאת הסרט השני בתחילת השנה הנוכחית “ג’ון וויק” הפך למותג חזק מאד. יוצרי הסרטים צ’אד סטאהלסקי (Chad Stahelski) הבמאי ודרק קולסטאד (Derek Kolstad) התסריטאי עובדים כבר על סדרה שנקראת “הקונטיננטל” (The Continental), שתתמקד ברשת המלונות בהם מתנקשים משתמשים כבסיס הפעילות שלהם.
ישנו סיכוי שקיאנו ריבס (Keanu Reeves), המגלם את וויק עצמו, יופיע בסדרה להופעת אורח, אך היא לא תהייה עליו. מה שבטוח הוא שהוא יככב ב”ג’ון וויק 3″. אמנם לא הוכר עדיין סופית מי יכתוב ויביים את הסרט השלישי, אך קשה להאמין שסטאהלסקי וקולסטאד לא יאיישו את העמדות שלהם.
סטאהלסקי בא מעולם הפעלולים, מה שמשפיע על כוריאוגרפיית הקרבות הססגונית של סרטי “ג’ון וויק”. למעשה, הוא היה הפעלולן של ריבס בסרטי “מטריקס”, לצד דיוויד ליטץ’ (David Leitch), שהשתתף בבימוי הסרט הראשון בסדרה, ביים לאחרונה את “פצצה אטומית” (Atomic Blonde) בכיכובה של שרליז ת’רון, ומביים את “דדפול 2” שצפוי לצאת בשנה הבאה. צמד הפעלולנים הגיע רחוק מאוד מתפקידם הזוטר יחסית בהיררכיה הקולנועית.