שיאומי תקיים אירוע הכרזה ב-5 בספטמבר, תשיק סמארטפון עם מערך צילום כפול

אחת מיצרניות הסמארטפונים המדוברות ביותר בעולם, שיאומי, מודיעה באופן רשמי דרך חשבון הטוויטר הגלובלי שלה כי תקיים אירוע הכרזה ביום שלישי, ה-5 בספטמבר, ובמרכזו תקיים את השקתו הבינלאומית של סמארטפון חדש בעל מערך צילום כפול בגבו. בציוץ ששיתפה בטוויטר לא ציינה היצרנית באיזה מכשיר מדובר והאם תכריז על מכשיר חדש לחלוטין או שמא תקיים הכרזה על הגרסה הבינלאומית לסמארטפון עליו כבר הכריזה.

על פי הערכות גורפות ברחבי הרשת, האופציה השניה מבין ה-2 המוצגות מעלה היא זו שתתרחש, כאשר על פי כל אותן הערכות שיאומי מתכננת להכריז על גרסתו הבינלאומית של סמארטפון הפרימיום לשוק הביניים Xiaomi Mi 5X. דגם זה הוכרז בסין לא מכבר ומציע למשתמשיו מערך צילום כפול בגבו, המונה שני חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל כל אחד. עם זאת, בהודעתה שיאומי מציינת כי ההכרזה תהא קשורה ל”מכשיר דגל עם מערך צילום כפול“, אך מפרטו של ה-Mi 5X פונה לשוק הביניים.

חרף ההערכות הגורפות ברשת, האופציה ששיאומי תציג סמארטפון חדש לחלוטין הפונה לשוק הבינלאומי בהחלט הגיונית. נכון לרגעים אלו אנו מכירים מספר סמארטפונים בעלי מערך צילום כפול הצפויים להגיע בייצורה של הענקית הסינית. הראשון מביניהם שעונה לשני הקריטריונים שהציגה היצרנית בציוצה – מכשיר דגל בעל מערך צילום כפול, הוא ה-Xiaomi Mi Note 3. הכרזתו, על פי כל הדיווחים והידיעות הקודמות בנושא, צפויה הייתה להתרחש בחודש ספטמבר הקרוב, כך שמדובר באופציה לגיטימית ביותר.

ומה דעתכם בנושא – איזה מכשיר תשיק שיאומי באירוע ההכרזה שתקיים ב-5 בספטמבר?

השוואת מפרטים