מכשיר הדגל הבא של היצרנית LG אלקטרוניקס ייחשף ב-31 באוגוסט במסגרת מסיבת עיתונאים שתערוך החברה בברלין, אך ה-LG V30 נחשף עוד קודם לכן דרך קטעי וידאו שפורסמו באתר HITRECORD של השחקן ג’וזף גורדון לוויט. קטעי הוידאו הקצרים הופיעו כחלק מתחרות באתר, הנוהג לדרבן יוצרים לקחת חומרים שהועלו אליו וליצור דברים חדשים, ומהם נדגמו מספר תמונות המציגות את המכשיר מצדדיו השונים. ב-LG שיתפו בעבר פעולה עם HITRECORD, כך שאין ספק רב בכך שהמכשיר שהוצג באתר הוא הדבר האמיתי.
התמונות שנדגמו מתוך קטעי הוידאו מציגות את גבו של המכשיר, עליו ניתן לראות את זוג המצלמות שיגיעו כחלק ממערך צילום כפול. מתחת למערך הצילום אפשר להבחין בכפתור הבית שישמש גם כקורא ביומטרי לטביעות אצבע וכן את שם הטלפון והחברה מוטבעים על גב המכשיר. בשולי המכשיר, הן בחלקו האחורי והן בקדמי ניתן להבחין בקימורים קלים. ב-LG לא ציינו באופן מפורש כי נראה שולי מסך קמורים ב-V30, אך בהחלט רמזו לכך כאשר הציגו את מסך ה-OLED החדש שיגיע עימו.
המסך, שנראה בתמונות באופן ברור גם כן, מגיע במבנה FullVision של החברה, הכולל שוליים מצומצמים למדי מכל צדדיו. המסך הינו בגודל 6 אינץ’ ויכלול רזולוציית תצוגה של 1440×2880 פיקסלים ויעשה שימוש בפאנל P-OLED. המסך יתמוך גם בתקן HDR10, ב-148% מטווח הצבעים sRGB וב-109% מטווח DCI-P3.
על גבי המסך המופיע בתמונות ניתן לראות את אפליקציית המצלמה בפעולה וממנה ניתן ללמוד על אופיים של שני חיישני הצילום שישולבו במכשיר. בראש אפליקציית המצלמה ניתן לראות את הבורר המוכר ממכשיריה הקודמים של החברה, המאפשר מעבר בין מצב תצוגה רגיל ומצב תצוגה רחב, מה שמעיד על כך שב-LG בחרו לשלב זוג מצלמות – האחת מהן תציע מצב צילום רגיל והשנייה צילום בזווית רחבה.
בתמונות ניתן להבחין בכך שקטעי הוידאו צולמו בחוץ, תחת אור השמש, ומכאן מגיעות גם ההשתקפויות הרבות על גבי מסך המכשיר. אף ההשתקפויות, נראה כי עדיין אפשר לצפות בתמונה המוצגת על מסך המכשיר מזוויות שונות ותחת אור השמש, מה שעשוי להעיד גם על רמת בהירות גבוהה במיוחד.
מפרטו הטכני של LG V30 צפוי לכלול מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת ה-Snapdragon 835 מבית קוואלקום לצד זיכרון RAM בנפח 4 או 6 גיגה-בייט, זוג מצלמות בגב המכשיר וממיר דיגיטלי לאנלוגי Quad DAC עבור מערך האודיו. פרט מעניין שטרם נחשף נוגע למערכת ההפעלה שתגיע לצד הסמארטפון. בשנה שעברה היה זה ה-LG V20 שזכה לתואר המכשיר הראשון שהוצג עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0, אך לפחות בשלב זה עדיין לא הצהירה היצרנית הדרום-קוריאנית דבר בנושא אנדרואיד 8.0 בהקשר של ה-LG V30.
לפניכם קטעי הוידאו מאתר HITRECORD: