ב-31 באוגוסט, יממה לקראת יריית הפתיחה הרשמית של תערוכת IFA 2017 שתתרחש בברלין, תקיים LG אלקטרוניקס אירוע הכרזה אשר במרכזו תציג לראווה את ספינת הדגל הבאה בייצורה ופיתוחה, ה-LG V30. כעת, כשאנו מתקרבים למועד ההכרזה הרשמי בצעדי ענק, פרטים ראשונים אודות מועד עליית מכשיר הדגל על מדפי החנויות ברחבי העולם דולפים לרשת.
על פי דיווח בעל רמת אמינות גבוהה למדי, המגיע מאתר Android Authority, ה-LG V30 יושק באופן רשמי בדרום קוריאה, מולדת היצרנית, בתאריך ה-15 בספטמבר, יום שישי, בעוד השקתו בארצות הברית תתרחש כשבועיים לאחר מכן, בתאריך ה-28 בספטמבר, יום חמישי.
אף על פי שהאתר אינו חושף פרטים אודות השקת המכשיר במדינתנו הקטנה, אופי העבודה של היצרנית הקוריאנית בישראל בעבר מאפשר לנו להעריך כי מועד ההשקה של ה-V30 בישראל יהיה בין ה-15 ל-28 בספטמבר. הערכה זו מתבססת על דפוס הפעילות הקודם של היצרנית במדינה: ה-G6, מכשיר הדגל הנוכחי של היצרנית, הושק בישראל כמדינה השנייה אחרי קוריאה שזכתה לקבל אותו. בהתאם לכך, ובמקרה ש-LG תמשיך לעבוד באותו האופן, הרי שבמדינתנו ינחת מכשיר הדגל הבא, ה-V30, לאחר השקתו הרשמית בדרום קוריאה, שצפויה להתרחש ב-15 בספטמבר, ולפני ההשקה הצפויה בארה”ב (28 בספטמבר).

על פי הידוע לנו עד כה, צפוי ה-LG V30 להגיע למשתמשיו צג OLED נטול שוליים בגודל של כ-6.2 אינץ’ וללא צג Ticker משני פיזי, אלא אחד המשולב באופן תוכנתי על גבי הצג הראשי. מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 835, זיכרון אחסון בסך 32, 64 או 128 גיגה-בייט ו-4/6 גיגה-בייט RAM. מערך הצילום הראשי של המכשיר יגיע עם שתי מצלמות ברזולוציית 13 מגה פיקסל, בעוד מצלמת הסלפי הקדמית צפויה להגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל.