דיווח: מערך הצילום הכפול ב-Galaxy Note 8 יאפשר לבצע זום אופטי

תמונת קונספט Galaxy Note 8 תמונת קונספט Galaxy Note 8 (מקור:YouTube)

אנו נמצאים במרחק של פחות מחודש ממועד ההכרזה הרשמי על ספינת הפרימיום הבאה לסדרת Galaxy Note מבית סמסונג, ה-Galaxy Note 8. כעת, כאשר עיצוב המכשיר כבר נחשף באינספור הזדמנויות יחד עם חלק ניכר ממפרטו הטכני, מגיח דיווח חדש המתיימר לשפוך אור נוסף על יכולותיו של מערך הצילום הכפול שיגיע עם ה-Galaxy Note 8.

המידע החדש בנושא מערך הצילום הכפול בגלקסי נוט 8 מגיע דרך לא אחר מאשר אנליסט המובייל הבכיר מינג-צ’י קאו, שהיה לאחד מן המקורות הראשונים (בעלי רמת אמינות גבוהה) לאשר כי ספינת הדגל הבאה של סמסונג אכן תציע 2 מצלמות בגבו. לטענת דבריו הטריים של האנליסט, באמצעות צמד החיישנים שבגב הנוט 8 יוכלו המשתמשים לבצע זום אופטי של עד פי 3 ללא פגיעה באיכות.

Galaxy Note 8 (הדלפה)
Galaxy Note 8 (הדלפה)

עוד מאשר קאו כי חיישני הצילום עבור מערך הצילום הכפול ב-Note 8 יגיעו בייצור סמסונג עצמה, כאשר אחד מהם הינו חיישן 13 מגה פיקסל בעל זווית צילום רחבה, בעוד הנותר הינו חיישן טלפוטו ברזולוציית 12 מגה פיקסל. כל אחד מן החיישנים יגיע עם מייצב תמונה אופטי (OIS).

דברי אנליסט המובייל הבכיר כמו גם הידיעות הקודמות בדבר יכולות מערך הצילום הכפול של ה-Galaxy Note 8 עולים בקנה אחד מול הודעה רשמית ששיחררה חברת Corephotonics הישראלית מוקדם יותר השנה. זו, המתמחה בפיתוח מודולים למצלמות, הכריזה בפברואר השנה על שיתוף פעולה מול SEMCO – חברה בת של סמסונג האחראית, בין היתר, על ייצור מצלמות.

בין היצע פיתוחיה של החברה הישראלית נמצא מערך צילום כפול בעל יכולות לביצוע זום אופטי של עד פי 3 – בדיוק כפי שצפוי להגיע עם ה-Galaxy Note 8. בהתאם לכך, סביר כי ספינת הדגל הבאה של סמסונג, הגלקסי נוט 8, תכיל בקירבה טכנולוגיית צילום ישראלית.

על ה-Galaxy Note 8 תכריז סמסונג ב-23 באוגוסט. 

השוואת מפרטים