דיווח נוסף מאשר: ספינת הדגל הבאה מבית שיאומי תגיע עם מסך בגודל 6 אינץ’

לוגו שיאומי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, עובדת בימים אלו על ספינת דגל חדשה שעשויה להפוך לרשמית לפני סוף השנה הקלנדרית הנוכחית ותגיע למשתמשיה עם מסך בטכנולוגיית OLED ובגודל 6.01 אינץ’, כך על פי דיווח חדש של מגזין The Investor שצץ ברשת.

על פי פרטי הדיווח, יצרנית המובייל הסינית חתמה על הסכם לאספקת צגי OLED מול Samsung Display, חטיבת המסכים של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית. הסכם זה כולל אספקה של כמיליון יחידות מסכים בגודל 6.01 אינץ’ כבר בחודש דצמבר הקרוב, בעוד כמות נוספת וגבוהה למדי של 2.2 מיליון יחידות נוספות מתוכננת להגיע אל היצרנית הסינית בחודש ינואר 2018.

אף על פי שאספקת המסכים, לטענת הדיווח, תתבצע עוד במהלך השנה הנוכחית, לא ברור האם המכשיר שיגיע עם צגים אלו יוכרז ויושק עוד השנה. נוסף על כך, בשלב הנוכחי לא ברור כלל איזה מכשיר מתוכנן להגיע עם צגים אלו, אך סביר כי מדובר באחת מספינות הדגל הבאות בייצור החברה: Xiaomi Mi Note 3 או Xiaomi Mi Mix 2. שני אלו צפויים להגיע עם צג נטול שוליים, כאשר הכרזתם עשויה להתרחש ברבעון האחרון של השנה.

Mi MIX (תמונה: Xiaomi)
Mi MIX (תמונה: Xiaomi)

עוד נמסר בדיווח כי באופן ראשוני תכננה שיאומי לבצע שימוש בצגי OLED בגודל 5.49 אינץ’ שיוספקו מחטיבת המסכים של LG, אך העסקה נפלה לפני שהספיקה להחתם וזאת נוכח דחיית תחילת העבודה במפעלי ייצור המסכים החדש של היצרנית. מפעל זה, הקרוי בשם E5, יחל עבודתה במהלך חודש אוגוסט הקרוב, כשלושה חודשים מאוחר מהמועד הראשוני שתוכנן.

השוואת מפרטים