במהלך החודשים האחרונים צצים ברשת אינספור דיווחים המתייחסים ברובם אל צמד מכשירי הפרימיום הבאים מבית שתי יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, סמסונג ואפל, הם ה-Galaxy Note 8 ו-iPhone 8 (או iPhone X), כאשר מכשירי הדגל הבאים מבית יצרניות אחרות ולא פחות חשובות נותרו בשוליי הידיעות בשוק המובייל. מנכ”ל הקבוצה העסקית בוואווי, ריצ’ארד יו, לא מתכוון לעמוד מהצד כשדברים אלו רצים ברקע ומוסר בראיון חדש כי ה-Huawei Mate 10, ספינת הדגל הבאה בייצור וואווי, תספק תחרות ראויה לאייפון 8 של אפל.
את דבריו הרשמיים בנושא מכשיר הדגל הבא לסדרת מייט מסר יו במסגרת ראיון למגזין בלומברג. לדבריו, ה-Huawei Mate 10 יתעלה על האייפון 8 במגוון היבטים: חיי הסוללה שלו יהיו טובים יותר, הטעינה תהא מהירה יותר ויכולות הצילום שלו יהיו מתקדמות יותר. כל אלו, על פי יו, יאפשרו לוואווי להתחרות באפל כראוי.
מדבריו של ריצ’ארד יו, מנכ”ל הקבוצה העסקית בוואווי:
יהיה לנו מוצר אף יותר עוצמתי [מ-iPhone 8]. ל-Mate 10 יש חיי סוללה ארוכים יותר עם מסך ללא שוליים, טעינה מהירה יותר, יכולות צילום מתקדמות יותר ופיצ’רים נוספים שיעזרו לנו להתחרות באפל.
בין הדברים השונים שמסר מנכ”ל וואווי לבלומברג, חשף זה את אחד מן הפיצ’רים המרכזיים במכשיר שהופך פופולרי יותר ויותר בשוק הסמארטפונים המודרני, וזהו מסך נטול שוליים (“Full Screen Display“). בשלב זה לא ידוע באיזו תצורה יגיע המסך של דגם המייט 10, שכן בשנה שעברה הגיעו מכשירי הסדרה בשני דגמים – האחד עם מסך “שטוח” סטנדרטי ואילו דגם הפרימיום, מייט 9 פרו, הגיע עם מסך הקמור משני צידיו.