ג’ייסון קינגסלי, מנכ”ל Rebellion, הודיע השבוע על כך שהחברה מפתחת המשך רשמי למשחק Evil Genius. חברת Rebellion רכשה את הזכויות למותג מסטודיו Elixir שנסגר כבר ב-2005, אבל רק ב-2013 הכריזה על הכוונה ליצור משחק המשך אם וכאשר היא תמצא כיצד לממן אותו באמצעות מפיצה מתאימה. מאז היא חוותה הצלחות רבות עם המותגים הביתיים שלה (Sniper Elite, Zombie Army), כך שהיא יכולה לפתח את המשחק בדרך המסורתית בלי להיות תלויה במימון המונים, ולמעשה כיום היא מממנת ומפיצה את כל משחקיה באופן עצמאי.
כרגע לא ידוע הרבה על המשחק ולמעשה הוא עדיין נמצא בשלבי קונספט ראשוניים מאוד. מה שכן ידוע זה שהוא מיועד בראש ובראשונה לפלטפורמת ה-PC, למרות ש-Rebellion לא פוסלת על הסף גם גרסאות למכשירים ופלטפורמות אחרות (בסדרה יצאו גם שני משחקי ספינ-אוף לפייסבוק שלא נחרטו בתודעתם של השחקנים).
Evil Genius המקורי משנת 2004 נחשב למשחק יוצא דופן ומרענן בז’אנר ה-RTS (אסטרטגיה בזמן אמת): במקום לגלם את החבר’ה הטובים שמגנים על העולם מפני פלישת חייזרים, מדינה עוינת או ארגון טרור, אתם מגלמים נבל על שמקים רשת של “מאורות פשע” במטרה לאיים על השלום העולמי. רבים השוו את Evil Genius למשחק פופולארי נוסף בעל קונספט דומה, הלא הוא Dungeon Keeper.
את ההכרזה עצמה (בערך בדקה 3:30) תוכלו לראות בסרטון המצורף, בה מוזכרים גם פרויקטים אחרים של החברה אשר הוצגו ב – E3 :