זו הסיבה שמנעה מסמסונג לשלב קורא טביעות אצבע מתחת למסך ה-Galaxy Note 8

לוגו סמסונג מואר על מדף (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בזמן שדיווחים שונים ברשת דנים בכך שייתכן מאוד ויצרנית הסמארטפונים הסינית Vivo תציג כבר בשבועות הקרובים סמארטפון בעל קורא טביעות אצבע המוטמע מתחת למסך, העידו דיווחים שונים כמו גם דבריו של נציג סמסונג כי יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם מתקשה בביצוע מהלך זהה ואף תוותר על כך עבור פאבלט הדגל הבא בייצורה, Galaxy Note 8. כעת, בדיווח חדש שמגיע לרשת במהלך הימים האחרונים, נחשפת אחת מן הסיבות העיקריות עימן התקשתה היצרנית הקוריאנית להתמודד בביצוע האינטגרציה בין צג המכשיר לבין קורא טביעות האצבע.

על פי פרטי הדיווח החדש, אחת מן הבעיות העיקריות (ואולי אף הבעיה המשמעותית ביותר) בה נתקלה סמסונג בדרכה להטמעת הקורא הביומטרי מתחת לצג ה-Super AMOLED בגלקסי נוט 8, היא שבהירות המסך הייתה ברמות שונות בחלקי המסך. למעשה, נמסר כי באיזור בו שולב קורא טביעות האצבע האופטי, הייתה בהירות המסך גבוהה יותר מאשר זו שבאיזורי המסך הנותרים.

הצצה לאחור

נוכח לוח הזמנים הקצר עימו מתמודדת החברה בדרך להצגת המכשיר לפני/בסמוך להשקת אייפון 8, ובשל שהחברה פשוט לא יכולה להרשות לעצמה לפשל עם ה-Galaxy Note 8 בעקבות סערת ה-Note 7 שהשפעותיה עוד מתנוססות באוויר – ככל הנראה החליטה סמסונג שהדבר הטוב ביותר עבור ספינת הדגל הבאה לסדרת הנוט יהיה שלא להטמיע את קורא טביעות האצבע מתחת למסך.

ובינתיים, לא רק Vivo עשויה להציג בקרוב סמארטפון בעל יכולות כאלו, אלא גם לא אחרות מאשר שתי מתחרותיה של סמסונג, הן אפל ו-LG. הראשונה מבין השתיים צפויה לשלב את החיישן הביומטרי מתחת למסך כבר במכשיר הדגל הקרוב בייצורה, iPhone 8, בעוד הנותרת עשויה לבצע זאת במכשיר הפרימיום LG V30.

השוואת מפרטים