לפני מספר ימים חברת Ubisoft הוותיקה התחדשה בלוגו מעודכן ומודרני, אך ספק אם Ubisoft צפתה את תגובת הגיימרים לשינוי זה. תוך זמן קצר משינוי הלוגו החלו להופיע תמונות, בדיחות, סרטונים ואפילו המחשות בתלת מימד, שכולם צוחקים על הלוגו בצורה כזו או אחרת.

תחילה תקפו הגיימרים את הלוגו החדש בתגובות באתרי החדשות השונים. “אז זה אותו דבר בגדול, רק קצת מכוער יותר? הגיוני”, כתב גיימר אחד. “איפה שאר הלוגו? הוא מגיע ב-Season Pass?” שאל גיימר אחר, בהערה על כך שהלוגו מכיל רק קווי מתאר ונראה ריק מתוכן. מגיבים אחרים ניצלנו את ההזדמנות לפזר ביקורת על החברה באמצעות הערות משעשעות על הלוגו, ואילו חלקם פשוט הביעו את דעתם באופן ישיר: “זה יכול להיות לוגו מצוין למרכך בדים”.
אולם זו היתה רק ההתחלה. כעבור זמן קצר פורסמה תמונה משעשעת ב-Reddit, המציגה את הלוגו החדש כאילו הוא דגם תלת מימדי. הלוגו צולם ממבט על, ואנו רואים את קווי המתאר שלו, וכשמשנים את נקודת המבט מתגלה צורתו האמיתית של הלוגו החדש. באופן צפוי – לא מדובר בצורה מחמיאה כלל.

העניין תפס תאוצה, כאשר משתמשים ב-Reddit החלו לתרגם את הרעיון למודל תלת מימדי אמיתי. חלקם מידלו את הלוגו החדש של Ubisoft בהתאם לתמונה, בתוכנות תלת מימד, והעלו את התוצאות בחזרה לדיון. אחד המגיבים אפילו הרחיק לכת והדפיס דגם אמיתי של לוגו “הקקי” החדש במדפסת תלת מימד, על מנת להוכיח כי הרעיון ניתן לביצוע במציאות.
