חנות המשחקים הוירטואלית GOG ומגזין הטכנולוגיה Ars Technica הכריזו על שיתוף פעולה קבוע בין שתי החברות. לכבוד האירוע הזה, שתי החברות מחלקות במתנה את The Witcher מ-2007, המשחק הראשון בסדרת משחקי התפקידים הפולנית המצליחה.
The Witcher מספר את סיפורו של גראלט (Geralt), צייד מפלצות ממסדר לוחמים מוטאנטים שכמעט ונכחדו. גראלט עצמו נהרג לפני מספר שנים לעיני חבריו, אך הוא חזר מהמתים ללא זכרון מהאירועים שהובילו למותו, ומבלי לדעת כיצד הוא חזר. חמוש בחרב פלדה וחרב מכסף, גראלט חוזר לעולם בשביל לגלות שלבני האדם עדיין אין סובלנות ליצורים שונים מהם, כולל למוטנטים כמוהו, שעבודתו כצייד מפלצות נחטפת לו מהידיים על ידי מלכים וכנסיות, ושהמוות עוד לא ויתר עליו.
המשחק יהיה זמין חינם ב-24 השעות הקרובות, בהן ניתן להרשם חינם ל-GOG ולהכניס את המשחק לספריה, שם הוא ישאר תמיד. אחד הדברים המייחדים את GOG מחנויות וירטואליות אחרות הוא שב-GOG אין DRM, מה שאומר שכל משחק ניתן להורדה מלאה ולהפעלה מכל מחשב שהוא, ללא צורך בחיבור באינטרנט או בחשבון GOG לצורך ההתקנה.
GOG מתגאה בעיקר בספריה גדולה מאד של משחקים ישנים, שהותאמו כדי לעבוד טוב על מחשבים מודרניים. היא חברת בת של CD Projekt, שהיא חברת האם גם של CD Projekt Red, המפתחת של סדרת The Witcher.

לפי Ars Technica, חלוקת המשחק היא רק הצעד הראשון בשיתוף הפעולה בין החברות. לאתר יש כעת גישה מלאה לפרטים של מפתחי משחקים מעכשיו ועד 30 שנים אחורה, ואפשרות לכתוב תוכן רב על משחקים חדשים וישנים כאחד, כמו גם על GOG ועל CD Projekt, שמושכות תשומת לב רבה בשנים האחרונות בשל הצמיחה המטאורית של החברה הפולנית שהייתה עלומת שם במערב עד לא מזמן. כמו כן, בחודשים הקרובים צפויות עוד הפתעות, כך שכדאי לעקוב אחרי שיתוף הפעולה הזה.
לשם קבלת קוד למשחק שיעבוד למשתמשי MacOS או ל-Windows יש להיכנס לעמוד המבצע באתר Ars Technica, שם תמצאו מקום להזנת כתובת מייל לשם קבלת הקוד. תוכלו לראות שם גם טיימר המעיד על הזמן שנותר לסיום המבצע.