המפתחת של קנדי קראש עובדת על משחק Call of Duty לסמארטפונים

חברת King המוכרת בזכות המשחק הממכר Candy Crush Saga, עובדת בימים אלו על משחק חדש במותג Call of Duty. לפי טענת החברה, מטרתה להעביר את חוויית Call of Duty למכשירי המובייל באופן הנאמן ביותר, אולם ברצונה גם ליצור משחק נגיש, חברתי ורענן. באתר החברה נרשם:

זו הזדמנות נדירה ומרגשת. האתגר שלנו כצוות הוא ליצור חווית “Call of Duty” על המכשירים הניידים, שתספק את החוויה הטובה ביותר שהמעריצים אוהבים מהקונסולות, תשבור מוסכמות של משחקי מובייל ותגדיר מחדש את הז’אנר. הגישה והשאיפה שלנו היא להיות רעננים, חברתיים, ונגישים מאוד, ומצד שני לספק חווית משחק אותנטית. הצוות יתנסה במגוון רחב של אבות-טיפוס, יהיה חופשי לחשוב מחוץ לקופסה, ויכוון ליצור תוצאות מפתיעות.

אם תהיתם מה הקשר בין King ל-Call of Duty, אתם לא לבד. משחקי Call of Duty הינם משחקי יריות מהירים ומלאי אקשן מגוף ראשון, ומשחקיה של King, כמו קנדי קראש, בדרך כלל רחוקים מאוד מכך. עם זאת, חברת אקטיביז’ן שבבעלותה מותג Call of Duty, קנתה את King בשנת 2015 תמורת סכום של 5.9 מיליארד דולרים. כעת, King מחוייבת לעבוד על הפרוייקטים שמקצה לה אקטיביז’ן, וזה אומר שעליה לעבור מממתקים לכדורים וכוונות לייזר.

יש לציין כי ישנם כרגע כמה משחקי Call of Duty על הפלטפורמות הניידות, כמו Call of Duty: Heroes, Call of Duty: Strike Team ואפילו Call of Duty: Black Ops Zombies. המשחק של King לא יהיה הראשון שיביא את Call of Duty למכשירים הניידים, אבל אם עבר החברה מהווה רמז לעתיד, כנראה שהמשחק החדש יבלוט בשטח הרבה יותר.

השוואת מפרטים