פטנט חדש של סמסונג מעיד כי ה-Galaxy Note 8 יגיע עם מערך צילום כפול

שלט סמסונג צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ימים בודדים חלפו להם מאז הפכו לרשמיים צמד מכשירי הדגל מבית סמסונג, הגלקסי S8 ו-S8 פלוס, שילוו אותה לכל הפחות עד המחצית הראשונה של 2017, וחרושת השמועות אודות פאבלט הדגל שיחליף אותן באור הזרקורים לקראת סוף השנה, ה-Galaxy Note 8, מתחילה כעת לצבור תאוצה.

אחד מן הפיצ’רים הבולטים ביותר עימו עשויה היצרנית להבדיל את המכשיר מסדרת ה-Galaxy S8 הוא מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים. פטנט חדש של סמסונג מוצא דרכו אל הרשת וחושף כיצד זו עשויה לממש מערך צילום כפול בסמארטפונים עתידיים בייצורה.

הפרטים שעולים מתוך הפטנט, אשר הוגש לראשונה על ידי היצרנית בדרום קוריאה, מהווים עבורנו אישור נוסף לכך שסמסונג אכן עובדת בימים אלו על שילובה של טכנולוגיה זו במכשיריה העתידיים. בין אותן יכולות של מערך הצילום הכפול אותו מתארת החברה בפטנט, ניתן למצוא אפשרות לביצוע מיפוי בתלת מימד (3D Mapping), מדידת מרחק וכן שיפור מהותי ליכולות הצילום בתנאי תאורה לקויים.

הצצה לאחור

נוסף על כך, ייתכן מאוד כי בין הפיצ’רים שיציע מערך הצילום הכפול מבית סמסונג נמצא מייצב תמונה אופטי (OIS) ויכולת ביצוע זום אופטי הדומות לאלו שמציע ה-iPhone 7 Plus. עדות נוספת לכך שהיצרנית הקוריאנית מפתחת בין כותלי משרדיה מערך צילום כפול עבור סמארטפונים התקבלה בחודש פברואר האחרון, אז הודיעה חברת Corephotonics הישראלית על שיתוף פעולה עם SEMCO, חברת בת של סמסונג המייצרת חיישני צילום לסמארטפונים.

הכרזת ה-Galaxy Note 8 צפויה להתרחש לקראת סוף 2017, בין החודשים ספטמבר לאוקטובר. 

השוואת מפרטים