דיווח: מסך ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus מגיע ברזולוציית Full HD כברירת מחדל

Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח”צ סמסונג)

אמש (ד’, 19.3), בסופה של חרושת שמועות ארוכה ואינטנסיבית במיוחד, הציגה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, את צמד מכשירי הדגל החדשים שילוו אותה לשנה הקרובה, הם ה-Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. גולת הכותרת בשני המכשירים, כפי שכולנו ציפינו, הייתה כמובן צג ה-Super AMOLED הקמור שבחלקם הקדמי, אשר מציע שוליים דקיקים ביותר וקרוי בשם Infinity Display.

כעת, על פי אתר האינטרנט של היצרנית, מתגלה כי אף על פי שרזולציית המסך המקסימלית הינה 1440×2960, מסיבה כלשהי אותה בחרה סמסונג שלא לציין, העדיפה החברה להגדיר עבור המשתמשים רזולוציית מסך של 1080×1920 (או: Full HD) כברירת מחדל. הגדרה זו ניתנת כמובן לשינוי דרך אפליקציית ההגדרות של המכשיר, שם באפשרותנו לשנות את רזולוציית המסך למקסימלית ביותר גם במכשירי הדגל הנוכחיים של החברה לסדרת ה-Galaxy S7.

אף על פי שרזולוציית המסך ניתנת לשינוי בהתאם לדרישת המשתמש, אין ספק כי חלק ניכר מרוכשי המכשיר לא ישנו זאת כתוצאה מחוסר מודעות לנושא זה. בשלב זה ניתן להעריך כי הסיבה שעומדת מאחורי מהלך זה הינה רצונה של היצרנית לצמצם את צריכת הסוללה של הגלקסי S8 ו-S8 פלוס, שכן מסך בגדלים שכאלו (5.8 ו-6.2 אינץ’) וברזולוציה כה גבוהה, צורך סוללה בבזבזנות גבוהה מזו של מסך ברזולציה נמוכה יותר.

ומה דעתכם בנושא – האם תעדיפו להשאיר את מסך מכשירכם על רזולוציה נמוכה מזו שהוא מסוגל להריץ על מנת לחסוך בחיי הסוללה?

השוואת מפרטים