תערוכת MWC 2017 בברצלונה הגיעה לסיומה, ובטקס Global Mobile Awards (או בקיצור: GLOMO) שנערך ביומה האחרון הוכרזו הזוכים בשלל קטגוריות שונות. את הפרס היוקרתי ביותר, “מכשיר הסמארטפון הטוב ביותר לשנת 2016”, קטף כצפוי אחד ממכשירי הדגל הנוכחיים של חברת סמסונג – Galaxy S7 Edge. זוהי השנה השנייה ברציפות בה זוכה סמסונג בפרס היוקרתי, לאחר שבשנה שעברה זכה באותה הקטגוריה מכשיר ה-Galaxy S6 Edge.
על פרס הסמארטפון הטוב ביותר לשנת 2016 התחרו ביניהם חמישה סמארטפונים. חוץ מהמכשיר החדשני של סמסונג בעל המסך הקמור, ניתן היה למצוא ברשימה של שלב הגמר גם את האייפון 7 של אפל, הפיקסל XL של גוגל, Huawei P9 ו-Motorola Moto Z. בחירת הזוכים בקטגוריות השונות התבצעה על ידי צוות שיפוט המונה כ-150 בכירים בתעשיית המובייל, התקשורת והיזמות מכל העולם. לפניכם טבלת הסמארטפונים הזוכים בקטגוריה היוקרתית מאז 2010:
| מועד הטקס | הסמארטפון הזוכה |
|---|---|
| 2017 | Samsung Galaxy S7 Edge |
| 2016 | Samsung Galaxy S6 Edge |
| 2015 | Apple iPhone 6, LG G3 |
| 2014 | HTC One M7 |
| 2013 | Samsung Galaxy S3 |
| 2012 | Samsung Galaxy S II |
| 2011 | Apple iPhone 4 |
| 2010 | HTC Hero |
פרסים נוספים: סוני, Niantic
בקטגוריה לא פחות חשובה, “מכשיר הסמארטפון הטוב ביותר של תערוכת MWC 2017“, זכתה הפעם חברת סוני, עם מכשיר ה-Xperia XZ Premium. מבחינתנו, מדובר בהפתעה של ממש, שכן הסמארטפון המדובר לא היה זמין לבחינה בביתן של סוני בתערוכת המובייל. החברה סרבה לאפשר לעוברים והשבים לגעת במכשיר, אלא אם כן הגיעו עם תג עיתונאי, וגם אז הקפידו נציגיה לספק מכשיר כבוי או לבחון כל מהלך שבוצע איתו.
ובזמן שאנחנו תוהים איך ניתן להעניק פרס למוצר שלעת עתה הוא לא יותר מלבנה חסרת שימוש, מספרת לנו LG על ההתלהבות הרבה של גופי התקשורת המקצועיים ממוצר הדגל החדש שהציגה בתערוכה – LG G6. בהודעה לעיתונות שהפיצה החברה מוזכרים למעלה מ-20 פרסים שהוענקו לה מטעם גופים שונים בזכות סמארטפון הדגל החדש שלה.
ובחזרה ל-Global Mobile Awards 2017: פרס האפליקציה הסלולרית הטובה ביותר הוענק לחברת Niantic עבור היישום Pokémon GO שכבש לא רק את ליבם של אוהדי סדרת האנימה היפנית, אלא גם את סקרנותם של עשרות מיליוני משתמשים אחרים שיצאו לחפש יצורים וירטואליים ברחובות.
לצפייה ברשימת הפרסים המלאה, לחצו כאן.