סיכום יום #1 בתערוכת MWC 2017: סוני שוב מפספסת

יומה הראשון של תערוכת המובייל בברצלונה הגיע לסיומו. בעוד מרבית מסיבות העיתונאים התקיימו דווקא אתמול, היום התפנינו להתנסות עם מגוון המכשירים שנחשפו עד כה. את כל הדיווחים שלנו מיומה הראשון של תערוכת המובייל (ועוד) ניתן לקרוא בעמוד של תערוכת MWC 2017.

את היום פתחנו עם מסיבת העיתונאים של סוני שחשפה ארבעה מכשירי סמארטפוון חדשים, ובראשם Xperia XZ Premium, אותו היא מייעדת עבור השוק הגבוה. בדומה למהלכיה מהשנה שעברה, סוני בחרה שלא להציג את המכשיר במלואו לעיתונאים, בטענה שזה יושק רק ברבעון הבא. לכן, נאלצנו להסתפק בצילום של יחידת הדגמה שאסור היה לנו להפעיל, והשאלה הנשאלת היא מדוע ממהרת סוני לחשוף את מוצריה אם אין ביכולתה להעניק להם את מלוא תשומת הלב? האם מישהו יזכור בכלל את קיומו של XZ Premium לאחר ההכרזות שעוד יתקיימו בשבועות הקרובים?

הכרזות וקטעי וידאו נוספים מהיום

השוואת מפרטים