מחר יפתח באופן רשמי שבוע תערוכת המובייל MWC 2017 יחד עם מסיבות עיתונאים רבות שיערכו יצרניות מוצרים רבות המתמקדות בשוק המובייל. בין החברות הצפויות להציג את מכשירי הדגל החדשים שלהן LG Electornics, נוקיה (דרך HMD Global), וואווי, בלקברי, העורכת כבר הערב את מסיבת העיתונאים שלה, ורבות אחרות שיצטרפו אליהם במהלך השבוע.
צוות אתר גאדג’טי כבר נמצא בברצלונה ומתכונן לאירועים השונים שיגיעו לפני ובמהלך התערוכה. את כל העדכונים מהתערוכה נעביר לכם באתר, דרך הרשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק, יוטיוב, גוגל פלוס ואינסטגרם עם עדכונים בשידור חי דרך עמוד האירוע של גאדג’טי ל-MWC 2017 בפייסבוק – לחצו כאן למעבר.