אם לרגע היה חשש בליבנו בעניין שמותיהם של מכשירי הדגל הבאים מבית ייצורה של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, סמסונג, מגיע אוון בלאס, מדליף מובייל פופולרי בעל רקורד מרשים ומפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו ציוץ חדש שמאשר את ההשערות וההערכות הקודמות, ומעיד כי על כך שמכשירי סדרת הדגל לה כולנו מצפים ייקראו בשמות Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus.
בציוצו שילב בלאס תמונה שנראה כי נשלפה מדף אינטרנט או עמוד רשמי כזה או אחר של היצרנית הקוריאנית, ובה כתוב שמו של הדגם המוגדל למכשיר הדגל של סמסונג: +Galaxy S8, כאשר הדגם הנותר יקרא, כמובן, Galaxy S8. הסיבה לשינוי המיתוג בשם המכשיר וההפסקה בשימוש בשם המותג “Edge” שמוכר לנו מדורות מכשירי הדגל האחרונים של היצרנית, הוא התקדמותה אל שימוש במסך קמור בכל מכשירי סדרת הדגל שלה ולא רק בדגם אחד כפי שהיה עד עתה. דבריו של בלאס עומדים בקו אחד מול הערכות קודמות בנושא, שעלו בסוף השנה שעברה.
בדיווח אחר שמצא דרכו אל הרשת במהלך סוף השבוע האחרון, התפרסמו פרטים חדשים הנוגעים לעוזרת הויטוראלית שצפויה להגיע כחלק אינטגרלי מצמד מכשירי הדגל, היא Bixby. זו, שצפויה להתחרות ב-Siri של אפל וב-Google Assistant מבית גוגל, תבוסס, לטענת הדיווח, על גבי שירותי הסיוע הוירטואליים S Voice הזמינים במכשירי החברה מאז 2012. דברים אלו מגיעים בניגוד לדיווחים קודמים שהעידו על כך שביקסבי תבוסס על טכנולוגיה של חברת Viv Labs, אותה רכשה סמסונג במהלך חודש אוקטובר האחרון.