אחת מיבואניות מותגי המובייל הסיניים הבולטות ביותר בישראל, חברת באג מולטיסיסטם, משיקה בישראל את סמארטפון הדגל בייצורה של יצרנית הסמארטפונים הסינית נוביה, הנמצאת בבעלות חלקית של ענקית הטלקום ZTE, הוא Nubia Z11.
מחיר המכשיר במסגרת המכירה המוקדמת עומד על 2,399 שקלים, עבורם, לפי העולה מאתר באג, תקבלו אחריות ל-12 חודשים וכרטיס זיכרון בנפח של 32 גיגה-בייט במתנה. יש לציין כי זמן אספקת המכשיר אינו ברור, שכן לפי האתר יהיה זה ב-27 בפברואר, בעוד על פי עיתון המבצעים של החברה יחלו הסמארטפונים להגיע לרוכשיהם כבר ב-9 בפברואר.
ה-Nubia Z11 מציע למשתמשיו עיצוב מרשים למדי המשלב מתכת שמתפרשת מגבו ומסגרתו ישירות אל חלקו הקדמי, שם היא מתאגדת עם יריעת זכוכית בתצורת 2.5D. מתחת לזכוכית ההגנה (מסוג Gorilla Glass 3) נמצא מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, עם שוליים דקיקים ביותר מימין ומשמאל, כאשר בחלקו העליון והתחתון יהיו אלו עבים ובולטים יותר. מימדיו: 151.8 מ”מ אורך, 72.3 מ”מ רוחב, 7.5 מ”מ עובי ומשקל של 162 גרם.

מתחת למכסה המנוע שלו, כולל ה-Z11 את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 820, שמציעה 4 ליבות Kryo 100 בתדר מירבי של 2.15GHz, בשילוב עם 6GB RAM, רכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD וסוללת 3,000mAh בעלת תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0.
על יכולות הצילום של המכשיר יהיו אחראיים צמד חיישנים ברזולוציית 16 ו-8 מגה פיקסל עבור המצלמה הראשית והמשנית, בהתאמה, כאשר הראשונה מבין השתיים מגיעה לצד פלאש LED כפול, מייצב תמונה אופטי (OIS), מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ומפתח צמצם f/2.0.
