חטיבת המובייל של תאגיד סוני היפני תערוך מסיבת עיתונאים במסגרת תערוכת Mobile World Congress 2017 בברצלונה ביום שני, ה-27 בפברואר, החל מהשעה 9:30 לפי שעון ישראל, כך עולה מתוך הזמנות שהחלה החברה לשלוח לעיתונאים. סוני לא צפויה לחשוף מכשיר דגל חדש בתערוכה הקרובה, ובמקום אנו צפויים לשמוע על אחד או יותר דגמים של מכשירי סדרת ה-Xperia המיועדים לשוק הביניים, הנושאים בשלב זה את שמות הקוד G3221 ו-G3112.
על פי השמועה האחרונה בנושא, יגיעו שני המכשירים החדשים של סוני עבור שוק הביניים עם מערכת השבבים Helio P20 מבית MediaTek, הכוללת מעבד בעל 8 ליבות מסוג Cortex-A53 הפועלות בתדר מירבי של 2.3GHz ואת המאיץ הגרפי Mali-T880 בעל שתי ליבות. לצד זאת, צפויים המכשירים להציע תצוגות בגודל לא ידוע עם רזולוציות של Full HD 1080p עבור דגם ה-G3221 ו-720p עבור הדגם השני.

מידע נוסף אודות דגם ה-G3221 מגיע דרך מבחן ביצועים אשר עבר לכאורה המכשיר לאחרונה ומציין כי זה יגיע עם זיכרון עבודה (RAM) של 4 גיגה-בייט, נפח אחסון של 64 גיגה-בייט וזוג מצלמות, האחת מציעה חיישן 23 מגה-פיקסל והשניה חיישן 16 מגה-פיקסל.
בהתחשב בכך שמערכת השבבים Helio P20 מספקת תמיכה עבור מערך צילום כפול המציע עד זוג מצלמות 13 מגה פיקסל, ניתן להעריך כי המכשיר לא יציע מערך צילום כפול ואילו מצלמת ה-23 מגה-פיקסל תהא הראשית ומצלמת הסלפי תציע את חיישן ה-16 מגה-פיקסל.

בתערוכת המובייל MWC 2016 שנערכה בשנה שעברה חשפה סוני לראשונה את סדרת מכשירי ה-Xperia X, אשר קיבלה דגמים חדשים מאוחר יותר במהלך תערוכת IFA שהתקיימה בחודש ספטמבר. מכשיר אחד שהופיע בתקופה האחרונה בכותרות הינו ממשיך דרכו של ה-Xperia XA, אשר דגם הבכורה שלו הוצג יחד עם סדרת ה-Xperia X המקורית לפני כשנה.
תמונות של ממשיך דרכו דלפו לאחרונה לרשת והציגו עיצוב דומה ופרטים נוספים, בהם אפשרות כי החברה תשלב בו מערך שמע סטריאופוני, מחבר USB Type-C ומבנה המשלב בין זכוכית ומתכת.

אירועי MWC 2017
נכון לתאריך 10.02.2017| יום | שעה (בישראל) | חברה |
|---|---|---|
| 25 בפברואר | 20:00 | Blackberry |
| 26 בפברואר | 13:00 | LG |
| 26 בפברואר | 14:00 | Nokia |
| 26 בפברואר | 15:00 | Huawei |
| 26 בפברואר | 17:30 | Motorola |
| 26 בפברואר | 20:00 | Samsung |
| 27 בפברואר | 10:30 | Sony |
| 27 בפברואר | 10:30 | Alcatel |