המשחק GTA V של רוקסטאר הוא ללא ספק אחת ההצלחות הגדולות של השנים האחרונות, עם סיפור נהדר ועולם עשיר שבנוי באופן מופתי. המשחק מתרחש באזור סן-אנדראס המבוסס על דרום קליפורניה, וכולל ערים כמו לוס סנטוס (המבוססת על לוס אנג’לס) ואיזורים נרחבים מחוץ לעיר הגדולה.
אחד הדברים שהיו חסרים לגיימרים ב-GTA V, הוא ליברטי סיטי – עיר מפורסמת ממשחקים קודמים בסדרת GTA, המבוססת על ניו-יורק. היות והעיר נמצאת באזור גאוגרפי אחר לחלוטין, היעדרותה מ-GTA V הגיונית, אך זה לא עצר את קבוצת הגיימרים העקשנים שהחליטו לייבא את ליברטי סיטי ל-GTA V בעצמם.
ליברטי סיטי תגיע ל-GTA V בצורת מוד, כלומר תוסף שנוצר על ידי מעריצי המשחק, ולא תוסף רשמי של חברת Rockstar. הגיימרים שיוצרים את המוד ייקחו את ליברטי סיטי מהמשחק הקודם בסדרה, GTA IV, ובעזרת כלי מיוחד אותו הם מפתחים, ייאפשרו לכל גיימר לייבא את העיר לתוך GTA V. על מנת לשחק בליברטי סיטי ב-GTA V, יהיה עליכם להשתמש בעותק חוקי של GTA V, GTA IV, ובכלי המיוחד המפותח כרגע על מנת לייבא את העיר.
למרבה הצער, יהיה ניתן לשחק בליברטי סיטי רק באופן מקומי, כלומר לא תהיה תמיכה במולטיפלייר במוד החדש. בנוסף, השימוש במוד יהיה אפשרי רק עבור שחקני המחשב. עם זאת, אין ספק כי האפשרות לחקור עיר שלמה וגדולה על גבי המנוע של GTA V היא מסקרנת, ואולי נוכל גם לבקר במקומות אותם אנו זוכרים מהרפתקאותיו של ניקו בליק, גיבור GTA IV. בינתיים הפיק הצוות סרטון טיזר למוד החדש, בו ניתן לצפות בראש הדף.