נוסף על הכרזת מחשב ה-XPS ההיברידי, הכריזה חברת דל לקראת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES גם על ה-Dell Ultrathin 27, מסך בגודל 27 אינץ’ אשר כפי ששמו מרמז מציע עיצוב דקיק במיוחד. חשוב לציין שבשלב זה דל לא חשפה פרטים אודות עוביו של המסך, וחבל שכך.
המסך מציע רזולוציה העומדת על Quad HD. היינו שמחים לראות כאן רזולוציית 4K או 5K (שכבר סופקה בידי דל בעבר) להשלמת החוויה היוקרתית. לטענת דל, המסך תומך ב-HDR, אך אינו תומך בסטנדרטים הנפוצים דוגמת HDR10 או Dolby Vision – מדובר אך ורק בטווחי צבעים וניגודיות רחבים יותר ובתמיכה נאה ב-99 אחוזים מתקן sRGB. המסך מציע זווית צפייה מקסימלית רחבה במיוחד העומדת על 178 מעלות.
כיוון שהמסך כה דקיק, הוא אינו עבה דיו על מנת להכיל את החיבורים הנדרשים ולכן הם משולבים בבסיסו. חבילת החיבורים כוללת חיבור USB-C עם יכולת הטענת מחשבים ויציאת HDMI 2.0 (שיכולתה לשדר וידאו ברזולוציית 4K ובקצב 60 פריימים בשנייה נותרת בלתי מנוצלת). המסך מציע גם יציאת שמע סטנדרטית בגודל 3.5 מ”מ המאפשרת להעביר את השמע אל רמקולים חיצוניים בצורה פשוטה ואלגנטית. המסך מורכב על ציר מתכוונן שניתן להטות מעלה או מטה בהתאם לזווית הישיבה.
המסך החדש יוצע לרכישה בארצות הברית החל מה-23 במרץ בעבור 700 דולרים, הם כ-2,700 שקלים. בשלב זה לא ברור האם יושק גם במדינת ישראל.