דיווח: סמסונג תשיק 2 ניידים היברידיים מבוססי ווינדוס 10 ב-CES 2017

Samsung Galaxy TabPro S Gold Edition (מקור: סמסונג) Samsung Galaxy TabPro S Gold Edition (מקור: סמסונג)

בחודש ינואר של השנה שעברה חשפה סמסונג באופן רשמי את המחשב הנייד ההיברידי Galaxy TabPro S, שהיה למוצר הראשון מבית החברה שממותג תחת השם המסחרי “גלקסי” ואינו מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת, נראה כי היצרנית מתכוננת לחשוף את ממשיך דרכו ויותר מכך, כאשר דיווח חדש המגיע מאתר Sam Mobile חושף כי סמסונג תכריז במהלך תערוכת CES 2017 על 2 טאבלטים (או ניידים היברידיים) מבוססי Windows 10.

נכון לרגעים אלו לא ידוע דבר אודות שני הטאבלטים, מלבד היותם מבוססים על גבי מערכת ההפעלה ווינדוס 10 ושם הקוד שלהם: SM-W720 לדגם שיהווה כממשיך דרכו של ה-TabPro S, ו-SM-W620 למכשיר הנותר. זה, כך נמסר, יהווה לגרסה מוקטנת וככל הנראה חלשה יותר לדגם ה-W720. השניים יוצגו במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית שתתרחש בין ה-5 ל-8 בינואר.

ה-Galaxy TabPro S הציע למשתמשים מפרט טכני הכולל: צג Super AMOLED בגודל 12 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מעבד מסוג Intel Core M, זיכרון RAM בנפח 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון בסך 128 או 256 גיגה-בייט, סוללה בקיבולת 5,200mAh שנטענת דרך מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, תמיכה ברשת הדור הרביעי (LTE Cat.6) ועוד.

Samsung Galaxy TabPro S
Samsung Galaxy TabPro S

באריזת הטאבלט (או הנייד ההיברידי) שילבה סמסונג מקלדת ללא כל עלות, זאת בניגוד ליצרניות רבות בשוק הניידים ההיברידיים שדורשות תשלום נוסף על מקלדת ניתקת שלעיתים עשוי להיות גבוה למדי. אנו מעריכים ומצפים כי סמסונג תמשיך בקו זה גם עם צמד הניידים ההיברידים הבא מבית ייצורה.

השוואת מפרטים