דיווח: שישה סמארטפונים חדשים למותג נוקיה יושקו ב-2017

שלט לוגו נוקיה תמונה: יח”צ נוקיה

אין זה חדש לנו כי בימים אלו נמצאים בשלבי הפיתוח המתקדם מכשירי סמארטפון חדשים למותג הסלולר המיתולוגי “נוקיה”, אשר יריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד ויגיעו בייצורה של חברת HMD Global הצעירה. כעת, נראה כי למותג הפיני תוכניות גדולות משחשבנו, כאשר דיווח חדש של מגזין DigiTimes חושף כי במהלך 2017 ייחשפו לא פחות מ-6 סמארטפונים הנושאים את שם מותג נוקיה הוותיק.

את המידע החדש בעניין תוכניותיה של HMD Global עבור נוקיה מקבל המגזין דרך מקורותיו בתעשיית הרכיבים בטיוואן. אלו מוסרים כי במהלך המחצית השנייה של 2017 (ברבעון השני והשלישי של השנה) תחשוף החברה 4 מכשירי סמארטפון חדשים, שיגיעו עם צגים בגודל הנע בין 5 ל-5.7 אינץ’ וברזולוציית Full HD או Quad HD. בין ספקיות המסכים בולטת לה LG Display, חטיבת המסכים הגדלה של יצרנית המובייל הדרום קוריאנית LG.

לפני שיוצגו הסמארטפונים הללו, צפויות נוקיה ו-HMD Global לחשוף במסגרת תערוכת MWC 2017 את סדרת המכשירים הראשונה מאז הסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין השתיים מוקדם יותר השנה, שתקרא בשם Nokia D1C ותציע שני סמארטפונים בעלי מפרט שונה בתכלית: דגם הפרימיום מבין השניים יציע מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, זיכרון RAM בסך 3GB ויתומחר, כך לטענת DigiTimes, בכ-200 דולר. מנגד, הדגם הצנוע יותר ישלב 2GB RAM, מסך Full HD בגודל 5 אינץ’ ויימכר בכ-150 דולר.

נכון לרגעים אלו לא ידועים פרטים רבים אודות ארבעת הסמארטפונים שיוצגו במהלך הרבעון השני והשלישי של השנה הבאה, אך אנו מעריכים כי לכל הפחות אחד ואולי אף שניים מהם יציעו מפרט ועיצוב הפונים לשוק הפרימיום הגבוה.

השוואת מפרטים