עתיד קמור לפנינו: ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, החליטה כי דור מכשירי הדגל הבא מבית ייצורה, Galaxy S8, תציע למשתמשיה אך ורק מסך קמור, ככל הנראה בתצורת Edge אותה זכינו להכיר בשנתיים האחרונות). כך עולה מתוך דיווח חדש של מגזין Korea Herald.
לטענת המגזין, עבור סדרת Galaxy S8 תציג סמסונג שני סמארטפונים בעלי גדלי מסך שונים, האחד בגודל 5.7 אינץ’ ואילו השני בגודל 6.2 אינץ’ (דיווחים אחרים מעידים על צגים בגודל 5.1 ו-5.5 אינץ’). שני הדגמים לא ילכו בקו שהציגה סמסונג עם סדרות S6 ו-S7, כאשר שניהם יציעו בחלקם הקדמי מסך קמור בעל שוליים מצומצמים ביותר שיובילו לכדי יחס מסך-גוף מכשיר של למעלה מ-90%.
במקרה שיתברר הדיווח כנכון, יהיה ה-Galaxy S8 למכשיר הראשון לסדרת Galaxy S הפופולרית שלא ישלב לכל הפחות גרסה אחת בעלת מסך שטוח וסטנדרטי. כמו כן, יש לציין כי בשלב זה לא ידוע מה יהיו שמות שני הדגמים אם אלו יהיו זהים בתצורתם, הרי שלכנות את אחת מן הגרסאות בשם Galaxy S8 Edge לא יהיה רלוונטי במקרה ששתיהן ישלבו מסך קמור.
אם אכן יתרחש, יגיע מהלך זה לאחר צעד זהה שביצעה (או לכל הפחות ניסתה) סמסונג עם ה-Galaxy Note 7, שהיה גם הוא למכשיר הראשון מסדרתו שלא הציע דגם בעל מסך שטוח.