שלל ההערכות והדיווחים מהחודשים האחרונים העידו כולם כי סמסונג, יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, תשלב במכשיר הדגל הבא מבית פיתוחה, Galaxy S8, צג Super AMOLED נטול שוליים אמיתי. כעת, דיווח חדש של בלומברג מעיד גם הוא על הגעתו הצפויה של עיצוב מבוסס מסך בלבד לסדרת הדגל של סמסונג.
על פי פרטי הדיווח, שמביא את המידע ממקורות בעלי ידע ממקור ראשון בנושא זה, ה-Galaxy S8 יציג עיצוב הכולל מסך בלבד בחלקו הקדמי. כפתור הבית ייעדר ממקומו לאחר שהגיע עם כל מכשירי סדרת גלקסי S של סמסונג בעבר. כפתור וירטואלי חדש יגיע יחד עם קורא טביעות האצבע בחלקו התחתון של המסך, כאשר החיישן הביומטרי ימוקם מתחת לצג עצמו.
הצצה לאחור
פרט נוסף שעולה מתוך הדיווח החדש נוגע דווקא למועד הכרזת המכשיר. לטענת מקורות האתר, אף שסמסונג מעוניינת לשחרר את המכשיר כבר בחודש מרץ הקרוב (ככל הנראה כחלק מתערוכת MWC 2017), שחרורו עשוי להידחות עד לחודש אפריל. הסיבה לדחייה, לטענת הדיווח, נובעת מכך שהיצרנית הקשיחה את נהלי בדיקות האיכות בהליך הייצור של מכשיריה על מנת שסאגת הסוללות המתלקחות ב-Galaxy Note 7 לא תחזור בשנית.
מלבד הנמסר כאן, צפוי ה-Gaalxy S8 להגיע עם רמקולים סטריאופוניים, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 מבית קוואלקום או Exynos 8895 בייצור סמסונג, זיכרון RAM בנפח מירבי של 6GB, מצלמה קדמית ברזולוציה משודרגת עם פוקוס אוטומטי חדש, מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה ועוד.