המשחק Call of Duty: Infinite Warfare יצא לפני ימים ספורים. Activision, החברה המפיצה את המשחק, החליטה כי שחקנים שקנו את המשחק החדש למחשב בחנות Windows 10 יוכלו לשחק רק עם שחקנים אחרים שרכשו את המשחק בחנות זו, ולא עם שחקני Steam על המחשב האישי. היות ורוב השחקנים על המחשב האישי משתמשים בשירות Steam, ולא בחנות של מיקרוסופט, התוצאה היא כי מי שקנה את המשחק בחנות Windows 10 נותר ללא חברים למשחק באינטרנט.
זה הטיעון של גיימר אחד, שביקש לקבל החזר על המשחק, היות שלא הצליח למצוא שחקנים אחרים לשחק איתם באינטרנט. הטיעון הזה משמעותי, כיוון שעיקר המשחק ב-Call of Duty הינו המשחק מרובה המשתתפים, ממנו הגיימר הבודד לא יכל להפיק את המירב. מיקרוסופט זיכתה אותו על הקניה והחזירה את כספו. בקהילת הגיימינג של Reddit הופיעה תמונה, בה ניתן לראות את אחד מרגעי השפל של המשחק: רק שני שחקנים מחוברים לרשת ומחפשים לשחק ב-Infinite Warfare.
היות והבעיה מוגבלת לחנות של מיקרוסופט, הדבר יכול להעיד על חוסר הפופלאריות של החנות לעומת חנויות כמו Steam. אולם הפעם, גם המשחק עצמו אינו תורם למצב: השנה, נראה כי השחקנים מתרגשים הרבה יותר מהמתחרה העיקרי של Call of Duty, שהוא Battlefield 1. גיימרים רבים הביעו את רצונם לחזור ללוחמה מוכרת על פני השטח, ו-Battlefield 1 המתרחש במלחמת העולם הראשונה, סיפק להם בדיוק את זה. מאידך, Infinite Warfare לקח את סדרת Call of Duty רחוק יותר מאי פעם לעתיד, ללוחמת מדע-בדיוני בחלל.