דיווח: LG G6 לא יציע את המבנה המודולרי של קודמו

LG G5 SE (צילום: גאדג'טי) LG G5 SE (צילום: גאדג’טי)

מכשיר הדגל הבא מבית חברת הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום-קוריאנית, LG Electronics, שייקרא בשם LG G6, יוותר באופן סופי על המבנה המודולרי שהציגה היצרנית עם מכשיר ה-G5, כך על פי דיווח חדש של אתר ET News, אשר צף אלינו ישירות ממולדת היצרנית בדרום-קוריאה.

הדיווח החדש אינו מעלה את התהייה או ההערכה כי LG בוחנת את האופציה לבטל את המבנה המודולרי, אלא מוסר באופן נחרץ כי היצרנית “לא מתכוונת ליישם את המבנה המודולרי” עבור סמארטפון הדגל הבא שלה, G6. את הקביעה הזו מספק האתר לאור דברים שמסרו מקורותיו, שטענו כי היצרנית הדרום-קוריאנית כבר החליטה באופן סופי כי היא תוותר על המבנה המודולרי.

דברים אלו מגיעים קצת יותר מחודש לאחר שדובר LG, קן הונג, מסר לאתר CNET כי סמארטפון ה-G6 לא יזנח את המבנה המודולרי של קודמו ואף יציע יכולות מפותחות ומתקדמות יותר, לצד השקתם של מודולים נוספים מלבד השניים הבודדים שחשפה החברה לצד ה-G5.

הצצה לאחור

אף שהמידע שעולה מתוך הדיווח החדש מגיע בניגוד לדבריו של דובר היצרנית, התרחיש בו ה-G6 יציע מבנה סטנדרטי שאינו מודולרי ואולי אף ישלב את הגב הנשלף שהוצג בדגם ה-V20 על מנת לשמור על יכולת השליפה של סוללת המכשיר לצורך החלפתה, אינם נשמעים כתלושים מהמציאות ולמעשה הגיוניים לחלוטין.

מוקדם יותר השנה הודיעה LG על מכירות נמוכות עבור דגם ה-G5, דבר שהוביל לשינויים בצמרת חטיבת המובייל שלה. בהתאם לכך, ניתן להסיק באופן ודאי למדי כי המבנה המודולרי של המכשיר, אף שהיה חדש לחלוטין בנוף עולם הסמארטפונים המוכר לכולנו, לא הצליח לגרום למכירות הסמארטפונים של היצרנית לזנק ונחל אכזבה.

השוואת מפרטים